BLACK FUR

 Witam w grudniu!                    Bohaterką mojego dzisiejszego wpisu jest sztuczna, futrzana kamizelka. Chodzenie cały czas w ciepłyc...

 Witam w grudniu!         

          Bohaterką mojego dzisiejszego wpisu jest sztuczna, futrzana kamizelka. Chodzenie cały czas w ciepłych kurtkach, płaszczach przez kolejne miesiące nie jest dla mnie ciekawą perspektywą. Dlatego do chwili, kiedy temperatury nie spadają poniżej zera, możemy pozwolić sobie na noszenie futrzanych kamizelek, które świetnie izolują ciepło i dodają naszemu zestawowi oryginalności.                                                                                                   
         Futrzana kamizelka to trend, który nie przemija, wręcz przeciwnie w okresie jesienno - zimowym triumfuje na wybiegach i ulicach. Futrzaki dodają każdemu zestawowi klasy i oryginalności. Są bardzo modne, ale i praktyczne. Można je nosić do zwykłej koszulki i jeansów, jak również do eleganckich sukienek i obcasów.                                                  Mój zestaw składa się ze sztucznej, futrzanej kamizelki, w kolorze czarnym. Myślę, że jeżeli ograniczamy się do kupna jednej kamizelki, to warto kupić ją w kolorze uniwersalnym, tak by wykorzystać ją w wielu zestawach. Kamizelkę połączyłam ze skórzaną ramoneską, rurkami i botkami - jak dla mnie połączenie idealne na jesień. 
A co Wy sądzicie o futrzanych kamizelkach?


futrzana kamizelka
futrzana kamizelka
futrzana kamizelka

futrzana kamizelka

futrzana kamizelka

futrzana kamizelka

futrzana kamizelka

futrzana kamizelka

futrzana kamizelka

futrzana kamizelka

Kamizelka - Signific 
Kurtka - Sheinside
Spodnie - Bershka 
Torebka - Stl

You Might Also Like

38 komentarzy

  1. super :) piękne botki i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. futrzane kamizelki to trend, który i mnie ze sobą (i za sobą ;P) porwał :)
    bardzo mi się spodobały, jednak bardziej przez wzgląd wizualny niż praktyczny ;P
    ja bym zimą wyjścia w samej kamizelce na jakiś inny ciuch zarzuconej nie zaryzykowała - nie poruszam się autem a komunikacją miejską, dużo chodzę po mieście. zamarzłabym ;P ja marznę już przy dziesięciu stopniach powyżej zera ;P
    jedyne na co bym mogła takiego futrzaka zarzucić, to na inną kurtkę - ale słabo by to razem się prezentowało ;P
    więc zamiast kupować kamizelę wyciągam z szafy mój futrzany płaszczyk - dostałam takie cudo przed paru laty, wtedy mi się średnio podobało, dziś jestem w nim bez pamięci zakochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zestawy, a futrzaki kocham! :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com
    Oraz na drugiego bloga: http://nkfn.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze pięknie wyglądasz Paulinko! <3 Futrzak jest świetny, butki też :))
    Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. czarno i stylowo! :) świetnie, zapraszam do mnie :) http://wufashionika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :) bardzo lubię takie kamizelki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko idealnie do siebie pasuje :) Cała stylizacja i futrzak są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta kamizelka. Ja próbuję przekonać do niej samą siebie, ale jakoś mnie ten trend nie kręci. Uwielbiam go jednak oglądać na innych kobietach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, prezentujesz sie rewelacyjnie, czerń z czerwonymi ustami wygląda niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie podobały mi się takie kamizelki, ale w tym roku i ja się przekonałam. Tez kupiłam czarną, najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  11. OOo tak, słowa wyjęte z moich ust hehe uwielbiam futrzaki! Do tej pory namiętnie je nosiłam, aż do wczoraj.... gdzie tak mnie przepizg***, że byłam zmuszona już dzisiaj rano wyjąć kurtkę zimową i rękawiczki grrrrr a do tej pory tak dobrze udawało mi się przesuwać ten moment w nieskończoność :P hehe
    Świetny zestaw! a kolor pomadki obłędny- mega Ci pasuje kochana!! :)
    I mam bardzo podobne botki, też z takimi zameczkami po bokach :) hehe
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. również mam czarną kamizelkę i uważam, że takie kamizelki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam, uwielbiam futrzane kamizelki! Twoja jest świetna - mam podobną:p I zgadzam się to trend, który nie przemija, a w tym roku to jeden z największych trendów - tak uważam. Wyglądasz przepięknie moja kochana jak zawsze!:*

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię czarny kolor :) dla Ciebie trafiony na 100%, kamizelka klasa :)

    poradnik modowy: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam futrzaki, mam aż 2 w swojej szafie :) Ty wyglądasz świetnie i bardzo podoba mi się to połączenie ale w tej stylizacji podbiła moje serce torba !! <3 jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękny futrzak !:) Stylizacja świetna. :)
    Buziaki !:*

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz super!

    ________________________________________
    Nowości na grudzień.,czyli to co powinniśmy mieć w szafie !
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam futrzaki! Świetnie wyglądasz. Torebka jest piękna i bardzo elegancka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie Ci w czerni kochana no i kamizelka cudo:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  20. super połączenie kurtki z kamizelką wow :)

    OdpowiedzUsuń
  21. prześliczne futerko;)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię kamizelki, podoba mi się ta moda, choć niekoniecznie jestem zwolenniczką futra. Nawet odrobina przy kapturze bardzo mnie denerwuje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam futrzane kamizelki! Wyglądasz świetnie, całość rewelacyjna!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawno kupiłaś tę kamizelkę? Bo nie widzę jej na stronie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miesiąc temu. Na stronie są te kamizelki, tylko niestety nie ma już czarnej :(

      Usuń
  25. Cudownie wyglądasz :) mnie również porwał trend na futrzaste kamizelki :) Jak dla mnie hit :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam futrzane kamizelki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowna kamizela i ta piękna czerwień na ustach! super!:*

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny zestaw, uwielbiam czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz świetnie, futerko dodaje całemu strojowi dużo elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajna kamizelka i super kolor paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  31. Czerń to klasyk sam w sobie ;) Rewelacyjnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś piękna! Torebka bardzo mi się podoba

    Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń