SUKIENKA W KRATĘ

        Jestem totalnie zakochana w kratce! Na moim blogu były już koszule w ten deseń, więc czas teraz na małą odmianę :) Przedstawiam Wam ...

        Jestem totalnie zakochana w kratce! Na moim blogu były już koszule w ten deseń, więc czas teraz na małą odmianę :) Przedstawiam Wam moją perełkę, a mowa o sukience w kratkę. Oprócz ulubionego printu, jest jeszcze w moich ukochanych kolorach. Biel i czerń to zestawienie, które wybieram bardzo często, o plusach tego połączenia chyba nie muszę przekonywać :)

        Sukienka z mojego zestawu ma rozkloszowany krój, który wydłuża i wysmukla sylwetkę, dlatego tak bardzo przypadła mi do gustu. Dobrałam do niej kozaki za kolano oraz ramoneskę. Jak Wam się podoba? 

PS W wolnej chwili zapraszam na portal BAFavenue :) 


SUKIENKA W KRATĘ

SUKIENKA W KRATĘ

SUKIENKA W KRATĘ

SUKIENKA W KRATĘ

SUKIENKA W KRATĘ

SUKIENKA W KRATĘ

SUKIENKA W KRATĘ

SUKIENKA W KRATĘ


SUKIENKA W KRATĘ

SUKIENKA W KRATĘ

SUKIENKA W KRATĘ

You Might Also Like

49 komentarzy

  1. świetna stylizacja ;) ja też kocham kratę, szczególnie jesienią ;)

    www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ładna sukienka, gdzie ją można dostać?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep ma stronę na facebook'u i tam będzie ta sukienka :)

      Usuń
  3. Świetna sukienka :) Dokładnie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna sukienka :-)
    http://jeanettegloves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. BARDZO SIĘ PODOBA !!! Wręcz uwielbiam Cię w każdej przygotowanej przez Ciebie stylizacji. :) Sukienka jest prześliczna, też ostatnio sobie kupiłam w kratę, ale dresową bo innych nie noszę. :DD (kolor: granat z czerwienią)
    Pozdrawiam! ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :)) Granat z czerwienią ładnie wygląda :) Ja miałam do wyboru jeszcze kratę czerwono - czarną.

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Cudna sukienka i piękna kopertówka!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ha!
    pamiętam mignęła mi ta kopertówka jakieś dwa tygodnie temu za prawdziwe grosze na allegro, ale obawiałam się, że na żywo nie będzie wyglądała tak ładnie, jak na katalogowych fotach ;P
    jak mam być szczera, to patrząc teraz na nią na tych zdjęciach cholernie żałuję, że jej wtedy nie kupiłam ;P
    no nic, może mi się jeszcze ją dorwać uda ;P

    zestaw mi się bardzo podoba - przełamałaś tą ramoneską "grzeczność" sukienki i nadałaś całości pazura ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że zestaw się podoba :)

      Powiem CI - żałuj, żałuj :) Kopertówka jest bardzo funkcjonalna i naprawdę ładnie wygląda na żywo :) Też się bałam, co to przyjdzie za taką cenę, a jednak byłam pozytywnie zaskoczona :) Kolejny raz Primark mnie nie zawiódł :) Na allegro widziałam jeszcze w kolorze bordowym :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Świetnie wyglądasz. Super kurteczka i sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka, ale kozaki dobrałabym z niższą cholewą.

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz w tej sukience :))
    pozdrawiam cieplutko;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak ... zdecydowanie sukienka w moim guście <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetną masz tą sukienkę, idealnie podkreśla talię, sama uwielbiam takie dziewczęce fasony :)
    Ramonka super uzupełnia tu całość i dodaje nieco rockowego charrakteru. A takie dłuugie kozaki właśnie mi się marzą <3
    Super wyglądasz kochana! :)
    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękna torebka
    sukienka również :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piekna czarno-biala stylowka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna ta sukienka, mam w planach kiedyś uszyć podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Paulinko Ty wyglądasz we wszystkim zjawiskowo :) Piękna sukienka i ciekawe, acz bardzo stylowe i kobiece butki :)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło słyszeć taki komplement :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. jaka piękna jest ta sukienka!! <3
    Pozdrawiam www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fenomenalnie wyglądasz, cudowna kurtka ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie♥ buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna sukienka!! Wyglądasz niesamowicie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko idealnie do siebie pasuje :) Sukienka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna sukienka!:)
    Świetnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna sukienka i pięknie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. urocza stylizacja, bardzo dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczna sukienka :) Bardzo lubię ubrania w kratę, muszę koniecznie zdobyć podobny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka jest cudna, ja zdecydowałam się na podobną wersje tylko czerwono-czarną :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz, sukienka bardzo pasuje do Twojej figury :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze raz się powtórzę-krata jest stworzona dla Ciebie:)
    Przepiękna sukienka kochana!:):*:*

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam takie sukienki! cudownie wyglądasz :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja, cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie wyglądasz, sukienkę znajdę na allegro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, na facebook'u firmy są odnośniki do allegro :)

      Usuń
  31. ładny look i super ta sukienka :) wyglądasz w niej ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Sukienka wspaniale się na Tobie prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń