BROWN & BEIGE

      Brązy powracają każdej jesieni, choć za każdym razem możemy spotkać różne odcienie tego koloru. Powiem szczerze, że nigdy nie przepada...

      Brązy powracają każdej jesieni, choć za każdym razem możemy spotkać różne odcienie tego koloru. Powiem szczerze, że nigdy nie przepadałam za brązem. Wydawało mi się, że dodaje lat i podziwiałam osoby, które świetnie w nim wyglądały. Postanowiłam się przełamać i oto w moim dzisiejszym zestawie królują brąz i beż. 
      Myślę, że brązowy jest świetną alternatywą dla czerni i naprawdę sprawdza się w eleganckich zestawach. W połączeniu z bardzo twarzowym, delikatnym beżem można stworzyć wiele ciekawych kombinacji. 
      W moim dzisiejszym zestawie możecie zobaczyć ciepły, jesienny sweter w kolorze brązowym. Jako, że temperatury tej jesieni nas rozpieszczają, możemy go nosić nawet zamiast kurtki. Ten sweterek urzekł mnie swoim nietoperzowym krojem, uwielbiam takie nietuzinkowe ubrania. Połączyłam go z beżowymi dodatkami i białymi spodniami, bo przecież jesień nie musi być nudna i szara :)  

Całuję :* 


Amstyl - sweter oversize

Amstyl - sweter oversize

Amstyl - sweter oversize

Amstyl - sweter oversize

Amstyl - sweter oversize

Amstyl - sweter oversize

Amstyl - sweter oversize

Amstyl - sweter oversize

Amstyl - sweter oversize

Amstyl - sweter oversize

Amstyl - sweter oversize

Amstyl - sweter oversize

Amstyl - sweter oversize


Sweter - Amstyl 
Bokserka - Cubus
Spodnie - Reserved
Torebka - Stl
Buty - Allegro

You Might Also Like

66 komentarzy

  1. świetne połączenie Kochana! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dopiero na trzecim zdjęciu widać, że jest brązowy ;P
    na dwóch pierwszych sprawia wrażenie szarego, dlatego pókim do trzeciego zdjęcia nie "doleciała", to byłam zdziwiona ;P

    owszem, brąz może postarzać, ale nigdy nie zrobi tego, jeśli się go połączy z beżem lub bielą ;)
    masz więc wyczucie, Moja Droga :)

    bardzo Ci ładnie w tym zestawie jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lilly :** Masz rację, podobały mi się te zdjęcia z brązowym tłem, ale sweter na tym tle wygląda na szary :)

      Usuń
  3. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia zapraszam serdecznie do siebie
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, Podoba mi się złamanie całości bielą :-)
    Pozdrawiam serdecznie
    _____
    www.lardyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej z całego zestawu urzekł mnie ten sweter. Świetny, oversizowy krój, i do tego ten kolor, który bardzo Tobie pasuje :) Ten zestaw jest dla mnie inspiracją ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję! :* Tak - krój jest genialny, uwielbiam go :)

      Usuń
  6. Fantastyczne połączenie, torebka jest świetna! :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zestawienie! :) Wiedziałam, że sweterek będzie bomba!!! <3 <3 <3
    Zawsze pięknie wyglądasz! *.*

    PS. GENIALNE ZDJĘCIA !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta :* hah starałam się tym razem wybrać miejsce bez kosza :P

      Usuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz, aż mi się cieplej zrobiło jak zobaczyłam ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, że przekonałaś się do brązu. Bo bardzo dobrze Ci w nim. Białe spodnie i beżowa torebka must have :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, muszę Ci napisać, że też jestem zadowolona. Nie myślałam, że brązowy to taki twarzowy kolor :)

      Usuń
  10. Super wyglądasz, ładny outfit i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, sweter jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterk boski, ale ja zachwyciłam się torebka kochana - jest boska! ja mam bzika na punkcie odcieni brązu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cała stylizacja w pięknych kolorkach :)
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawdę ślicznie :)

    http://victoria-and-u.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweter jest przepiękny! Przejrzałam Twojego bloga i muszę Ci napisać bardzo mi się podoba. W tym makijażu wyglądasz jeszcze lepiej niż zawsze.

    Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się z tego powodu cieszę :) To prawda makijaż inny niż zawsze, lepiej się w nim czuję :)

      Usuń
  16. Super zegarek i torba! :) Ekstra blog!
    http://dwieblogerki.blogspot.com/2014/11/co-lubie-i-czego-nie-lubie-w-jesieni.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealne połączenie kolorystyczne :)
    Serdecznie zapraszam do siebie http://claudiastyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie Ci w tym zestawieniu,na pierwszym zdjęciu myślałam,że sweterek jest szary:)
    A torebka jaka śliczna!:)
    Buziaki:*:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana rozkwitasz i to mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz. Niby zwykła stylizacja a robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten sweter jest cudny! Z jakiej strony? Dawno kupiony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweter ze strony Amstyl :) Widzę, że jest jeszcze dostępny.

      Usuń
  22. Uwielbiam białe spodnie jesienią, w połączeniu z szaro-zielonym cardiganem tworzą bardzo elegancki zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz
    bardzo fajny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeju powiem Ci kochana, że jeszcze do niedawna miałam całkiem podobne odczucia jak Ty, jeśli chodzi o brązowy kolor... zawsze wydawało mi się, że dodaje lat, postarza i nadaje się tylko dla osób starych hehehe
    Ale jak to się mówi, tylko krowa nie zmienia zdania, a do pewnych rzeczy trzeba po prostu dojrzeć... więc i u mnie w szafie znalazło się kilka brązów :) hehe
    Twoje kimonko jest świetna, ja uwielbiam nosić takie oversizowe sweterki :)
    Świetnie wyglądasz :)
    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że kobieta zmienną jest! :) Dziękuję Daria :*

      Usuń
    2. Gdybyśmy nie były takie zmienne, to faceci mieliby nudne życie :P hahaha

      Usuń
    3. Hahah to prawda! :) Chociaż sądzę, że mój facet chciałby się czasami nudzić :P Zwłaszcza wtedy, kiedy musi mi robić zdjęcia :)

      Usuń
  25. Ten sweter wygląda na mega przyjemny w dotyku :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny set, lubię takie proste ale niebanalne ubrania :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne połączenie, klasyczne, ale nie nudne

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja ! piękna kobieta z Ciebie :*

    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo lubię zestawy w takiej kolorystyce i zachwyciła mnie torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie. Bardzo kobieco. Podoba mi się sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam takie posty :) Aż chce się wracać po więcej :) buziaki

    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Lovely blog! Would you like to follow each other?
    Check out my blog and facebook page:
    www.wajihaslifediary.blogspot.com
    www.facebook.com/thefashionfilesbywajiha
    Instagram: Wajiha_Shakeel_Ahmed

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz cudownie!

    Pozdrawiam,
    www.klaudiakulakowska.blogspot.ie .. X

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne zdjecia, genialny sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale mi się podoba! Bardzo ładna jesteś, super jest ten makijaż. Moja siostra też ma ten sweter. Nie pomyślałabym,że można brązowy połączyć z białym i tak będzie ładnie wyglądać.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, rzeczywiście makijaż inny niż zawsze :)

      Usuń
  36. uwielbiam taką kolorystykę jesienią;)
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuję za wszystkie komentarze :*

    OdpowiedzUsuń