BEŻ & GRANAT

Witam Kochani,        Na ostatni ciepły, jesienny spacer wybrałam połączenie kolorystyczne, które osobiście uwielbiam, a mowa o zestawieni...

Witam Kochani,

       Na ostatni ciepły, jesienny spacer wybrałam połączenie kolorystyczne, które osobiście uwielbiam, a mowa o zestawieniu koloru granatowego z beżowym. Jest to połączenie klasyczne, ale i bardzo eleganckie. Kolor granatowy przez wielu stylistów nazywany jest "nową czernią". Po części zgadzam się z tym stwierdzeniem, bo jest to na pewno kolor uniwersalny. Wygląda świetnie, gdy jest łączony właśnie z beżem, szarym czy kolorem czerwonym, więc możliwości mamy wiele.

       W moim zestawie przeważa kolor granatowy, beż jest tylko jego uzupełnieniem. Granatowa marynarka w paski, do tego jeansowe spodnie i beżowe dodatki. Mój duet idealny. A jaki jest Wasz idealny duet kolorystyczny? 

PS Chciałam Wam polecić portal dedykowany współczesnej kobiecie - BAFavenue. Znajdziecie w nim wiele ciekawostek ze świata mody i urody. W dziale "STYLISTKA" możecie znaleźć również moje zestawy :* 



Beż i granat

Beż i granat

Beż i granat

Beż i granat

Beż i granat

Beż i granat

Beż i granat

Beż i granat

Beż i granat

Beż i granat

Marynarka - Reserved
Bokserka - Cubus
Spodnie - Bershka
Torebka - SLT

You Might Also Like

45 komentarzy

  1. przepięknie Ci w granacie!
    to jest trudny do noszenia kolor, może przytłaczać.
    coś w podobie brązu ;)
    jednak jest bardzo elegancki - równie elegancki, jak czarny. więc przydatny w szafie.
    dobrze więc, że na Tobie wygląda tak ładnie :)! możesz go z powodzeniem nosić i nie bać się, że będziesz wyglądać w nim źle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się torebka xd

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz :) torebka super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, marynarka najlepsza :)


    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne świetne zestawienie w Twoim wydaniu! Uwielbiam ten blog <3 Najbardziej podoba mi się granatowa marynarka w paski i torebka. <3 Mój idealny duet kolorystyczny? Chyba nie mam takiego....
    Pozdrawiam Cię :) ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sesja :) Bardzo mi się podoba styl ubierania

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zestawienie;) wyglądasz jak zawzze zjawiskowo :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie. Prosto, stylowo, kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta "nowa czerń" pasuje Ci idealnie! Wyglądasz pięknie jak zawsze, a jasne dodatki to strzał w 10! Osobiście granat lubię, ale jednak czarny to czarny;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, czarny to czarny i zawsze będzie na pierwszym miejscu :) Dziękuję :*

      Usuń
  10. świetna marynarka :) beż i grant to bardzo fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekna stylizacja bardzo dobrze dopasowalas wszystko! :)

    http://joannaruminska.blogspot.co.uk/2014/11/098-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna torebka :) zestaw klasyczny ale ma w sobie to coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna torebka.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy kupiona ta marynarka?

    OdpowiedzUsuń
  15. zapraszam na konkurs promujący blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super outfit, i rewelacyjna torba ♥ Pozdrawiam i zapraszam cię do udziału w konkursie na moim blogu :) Do wygrania 30$ ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2014/11/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Szpileczki naprawdę robią wrażenie.
    Pięknie pasuje Ci granat!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna inspiracja, lubię kolor granatowy. Szkoda ze nie ma już tych marynarek.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna jest ta stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty i torebka piękne!
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwykle kochana świetnie wyglądasz,ja również uwielbiam Twój styl:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam Twoje klasyczne zestawy!! granat idealnie do Ciebie pasuje :) śliczna torebka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć :))) Dziękuję :*

      Usuń
  24. Ładny zestaw, powiedz mi zadowolona jesteś z tych bokserek z Cubusa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, to jedne z lepszych bokserek, jakie miałam :) Świetny krój, dobra długość. Kolory trochę mało ciekawe :)

      Usuń
  25. Przepiękny outfit! Myślę, że to idealne połączenie :) Strasznie podobają mi się twoja marynarka i torebka :)
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  26. powtórzę swoją poprzedniczkę: fajna marynarka :-)

    OdpowiedzUsuń