WELLINGTONS

Witam Kochani,        Bardzo tęsknię za latem i choć chciałabym, aby trwało wiecznie, to czas biegnie nieubłaganie. Dlatego staram się prz...

Witam Kochani,

       Bardzo tęsknię za latem i choć chciałabym, aby trwało wiecznie, to czas biegnie nieubłaganie. Dlatego staram się przygotować, najlepiej jak potrafię, na te chłodniejsze dni.          
       Postanowiłam więc kupić obuwie odpowiednie na deszczowe dni i tak właśnie do mojej szafy trafiły kalosze. Czarne, ze złotym zamkiem wyglądają bardziej jak zgrabne kozaczki,a nie jak masywny, robotniczy but. I to mnie właśnie w nich urzekło. Dobrałam do nich szarą, dziewczęcą spódnicę i skórzaną kurtkę. Uważam, że im lżejsza jest góra, tym lepiej prezentują się dość mocne buty. 
       Jak Wam się podoba mój zestaw z kaloszami? 

Całuję :*

WELLINGTONS

WELLINGTONS


WELLINGTONS


KALOSZE



WELLINGTONS


Ramoneska - Sheinside
Koszulka - New Yorker
Spódnica - Bershka
Zakolanówki - Marilyn

WELLINGTONS - MODNAPOLKA.pl

You Might Also Like

49 komentarzy

  1. bardzo lubię kalosze :)
    zwłaszcza te zgrabne i "oficerkowe" - Twoje takie są, więc mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love your jacket and your bracelet is gorgeous.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz! kalosze świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne buty ! :) Świetna stylizacja , pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie! Kalosze są rewelacyjne !:))
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny zestaw kochana, ślicznie wyglądasz !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha-Fashion

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look :) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy kupiłas spodnice ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie przekonywały mnie kalosze, ale Twoją wersję kupuję, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zestaw! :) Ciekawie wygląda ta bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Black WOMEN :) Bardzo ładna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana wyglądasz bosko :) kalosze są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kalosze nigdy mnie nie przekonały, ale Twoje to są na prawdę świetne!!! :O
    Cudna stylóweczka. Pięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam Cię! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wowww... Amazing outfit: It's so sexy!!! And you have a great blog as well dear: FOLLOW you right now!!! Hope you like/follow my blog too!!! I'll be waiting for you!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  15. Całość wygląda pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. razem wygląda to naprawdę super - a taka stylizacja w kaloszach jest idealna na te deszczowe dni

    nowa obserwatorka :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sukienka, podobają mi się też wystające zakolanówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyglądasz :)

    mogę prosić o klikanie w linki Sheinside w moim nowym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw ;) genialne buty !

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przepadam za kaloszami, ale w tym wydaniu prezentują się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajna całość ,piękne kalosze i spódnica;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny zestaw :)
    A kalosze cudowne :) Takie najbardziej lubię :)
    Czekam na kolejne posty :)
    A póki co Twój blog zyskuje fankę numer 94 :) :*

    OBSERWUJĘ :) :*

    Serdecznie zapraszamy do NAS
    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  23. Noooo, kochana, teraz to już żadna chlapa, ciapa nie jest Ci straszna :) hehe
    Jakoś nigdy nie byłam przekonana do kaloszy, zawsze kojarzyły mi się właśnie z masywnymi, roboczymi buciorami, aż do momentu kiedy same sobie kupiłam hehe :)
    Twoje kaloszki świetnie dopełniają jesienny zestaw :) Bardzo spodobała mi się również spódnica- uwielbiam rozkloszowane fasony <3
    super wyglądasz kochana! :)
    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  24. W takich kaloszach to deszcz nie straszny - świetne są! ja sie od roku przymierzam do ich zakupu:) Ale zawsze autem jeździłam i stwierdziłam,że później kupię i chyba się jednak zdecyduje; wyglądasz pięknie! spódnicę bym Ci zakosiła!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny zestaw, akurat na dzisiejszą pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo mi się podoba ten zestaw :) kalosze na jesień są idealne, a w połączeniu z taką spódniczką można wyglądać w nich bardzo kobieco

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna kurtka! Muszę sobie sprawić taką ramoneskę na tą jesień :) a na taką spódniczkę już poluje dłuuugo ! Bardzo fajny look! Pozdrawiam cieplutko! :) a w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    www.divoces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. kalosze to podstawa na jesien a Twoje sa piekne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Na obecną pogodę nie ma nic lepszego, niż kalosze! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super są te kalosze, a z tymi zakolanówkami tworzą świetny styl :--)








    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się ten zestaw, świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. pięknie wyglądasz :) super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak ja dawno nie nosiłam zakolanówek :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana wyglądasz fantastycznie!:)
    Nie wiem co mi się tutaj najbardziej podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyglądasz, wszystko do siebie super pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak dla mnie to wyglądasz super. Świetny look. Pozdrawiam.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Przecudowny outfit! Strasznie mi się podoba, jest taki jesienny i wszystko idealnie komponuje się z butami :) Spódnica i kurtka są świetne!
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi się bardzo podoba! świetne zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Swietne kalosze! Jestem wielka fanka kaloszy i ciesze sie wreszcie zyskaly nalezyty szacunek :)

    OdpowiedzUsuń