KRATA

          O mojej miłości do kraty mogłyście się już przekonać. Jestem zakochana w tym wzorze, w każdej postaci. Nie dość, że wpisuje się w ...

          O mojej miłości do kraty mogłyście się już przekonać. Jestem zakochana w tym wzorze, w każdej postaci. Nie dość, że wpisuje się w jesienne trendy, to jeszcze wygląda świetnie.        
          Na pozór może wydawać się, że trudno takie kraciaste rzeczy z czymś łączyć, ale to tylko pozory. Rzeczywistość bywa znacznie łaskawsza. Kratę możemy łączyć z jednokolorowymi ubraniami lub innymi wzorami. 

          Mój zestaw to koszula w kratę połączona kolejny raz ze skórzanymi elementami. Tym razem spódnice zastąpiłam spodenkami. Nie mogło zabraknąć mojej ulubionej kopertówki, która jest naprawdę trafionym zakupem. Zdjęcia zestawu robiłam w cieplejsze dni, ale wykorzystuję je dopiero dzisiaj. 


KRATA
KRATA


KRATA

KRATA

KRATA

KRATA

KRATA

KRATA

KRATA

You Might Also Like

43 komentarze

  1. fajnie, bo prosto i bez przekombinowań.
    tylko ciar na plecach trochę, bo te gołe nogi, a za oknem mam 3 stopnie... brrrrr ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie dzisiaj 12 stopni :P A na zdjęciu mam bardzo ciepłe rajstopy :))

      Usuń
  2. świetne połączenie :) torebka cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta koszula <3
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To te szorty, które kupiłaś jakiś czas temu w Reserved? :) Też świetne! :)
    Super połączenie kochana, uwielbiam taki miejski casual :D
    Też muszę wyciągnąć swoją kraciastą koszulinę :) hehe
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Daria :* Niestety nie udało mi się kupić ich w Reserved :( te są z Sheinside.

      Usuń
    2. To chyba coś pomieszałam :P hehehe
      Mimo wszystko i tak są świetene :)
      :*

      Usuń
  5. krata zawsze będzie jednym z moich ulubionych akcentów na ciuchach także stylizacja mi się podoba :-) zapraszam do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna koszula;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za powaga. :D Fajne połączenie i świetna koszula...
    Pozdrawiam! :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz rewelacyjnie! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz, mam podobną koszulę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają kraciaste wzory na innych, lecz wydaje mi się, że na mnie już nie wyglądają tak dobrze jak na innych :)
    Świetna koszula, idealnie pasuje do każdego zestawienia :)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Krata jest stworzona dla Ciebie!,świetny zestaw!:)
    ale nie ładnie,że mnie tak długo nie odwiedzasz:P:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, już nadrabiam zaległości :P:P

      Usuń
  12. Krata jest mega! zwlaszcza w Twoim wydaniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ślepa cały czas myślałam że zamiast szortów jest spódnica , mój błąd :) Tak czy siak , lubię takie połączenia , krata (jak wyżej) strasznie Ci pasuje , wyglądasz świetnie !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś pierwsza :) mój błąd bo przy takich szortach inne pozy są wskazane :P
      Dziękuję :*

      Usuń
  14. Piękna koszula, wyglądasz w niej niesamowicie!
    Masz taką piękna szminkę! Czy mogę wiedzieć gdzie ją kupiłaś ?:)
    Pozdrawiam serdecznie Lunaraay

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Oczywiście, kupiłam w Hebe :) A szminka to Rouge Edition Velvet z Bourjois nr 06.

      Usuń
  15. Nooo, szkoda że już jest tak chłodno.. Ale no cóż.
    Uwielbiam zestawy z koszulą w kratę w roli głównej. a ty świetnie tutaj wyglądasz.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw, klasyczny ale nie oczywisty no i świetne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. aaa oddawaj koszulę, jest genialna! A te szorty - mega! Cholernie mi się podoba ten zestaw! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny Look i świetny wywiad!:* pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa dziękuję :) Cieszę się, że się podobał :)

      Usuń
  19. Sex bomba <3 uwielbiam tą koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super koszula wygląda ciekawie w połączeniu z tymi szortami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Krata Ci pasuje i to bardzo ;)
    Świetny zestaw .

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz świetnie! Najbardziej zauroczyła mnie chyba kopertówka! Cudowna!
    +Obserwuję

    www.lifestylerule.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna koszula!! :)

    www.gajanaslife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. prześlicznie wyglądasz - też ubóstwiam ten wzór - kratkę

    OdpowiedzUsuń
  25. genialna koszula!:)
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. genialna koszula;)
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. jeeej jak dawno mnie tutaj nie było! A tu takie zmiany! Jestem pełna zachwytu :) Dosłowna inspiracja dla czytelników :) Powodzenia i zapraszam do siebie :) buziaki!

    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję za bardzo miłe słowa :)

      Usuń