JESIEŃ W KOLORZE CZERWONEGO WINA

          Kolorystyka, która będzie w dzisiejszym poście, była mi obca do dzisiaj. Nie wyobrażałam sobie nosić ubrań w tej barwie. A mowa o ...

          Kolorystyka, która będzie w dzisiejszym poście, była mi obca do dzisiaj. Nie wyobrażałam sobie nosić ubrań w tej barwie. A mowa o kolorze bordowym, którego nie znosiłam. I cieszę się, że moja zmienna, kobieca natura pozwoliła mi dostrzec walory tej barwy.
          Bordowy z wielkim hukiem powraca do nas co sezon jesienno-zimowy. Uważam, że to bardzo wyrafinowany i elegancki kolor, choć bardzo trudny. Na pewno ma tyle samo przeciwników, co zwolenników - ja zdecydowanie należę już do tej drugiej grupy. Kolor bordowy wygląda dobrze, gdy jest łączony np. z czernią, granatem, szarym, więc możliwości jest wiele. 
          W swoim zestawie postanowiłam połączyć bordo z kolorami do niego zbliżonymi. Koszula, którą prezentuję, ma elementy bordowo-fioletowe. Połączyłam ją z ołówkową, bordową spódnicą i beżowymi szpilkami. Jak Wam się podoba?

PS Jeżeli chcecie dowiedzieć się o mnie czegoś więcej, to zapraszam Was na portal Rzeczywiście24.pl - kilka dni temu ukazał się wywiad ze mną - http://rzeczywiscie24.pl/8-moda-wedlug-blogerek-wywiad-z-paullastyle/  :* 















You Might Also Like

58 komentarzy

  1. KOBIECO <3 Piękne wyglądasz w tym zestawieniu. Koszula jest świetna. :))
    Pozdrawiam :** :**

    OdpowiedzUsuń
  2. elegancko i z klasą :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam bordowy, szczególnie właśnie jesienią, ale kochana przy Twoich długich, ciemnych włosach, ten kolor nabiera zupełnie innego spojrzenia :) Fantastycznie w nim wyglądasz i powinnaś nosić te barwy, zdecydowanie częściej :)
    Bluzka jest mega ciekawa, bardzo mi się podoba :)
    miłego dnia kochana :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Daria :* Muszę Ci napisać, że czuję się świetnie w tym zestawie i myślę, że mój związek z kolorem bordowym długi i udany :P

      Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. hehehe to życzę Wam owocnej współpracy ;) heheeh
      ale jakbyś kiedyś wyrzucała tą bluzkę, to pamiętaj, że stoję pierwsza w kolejce :P hihihi
      :*

      Usuń
  4. Ciekawa stylizacja. Bardzo fajna kompozycja od strony kolorystycznej. Przydałyby się jedna rajstopy bo strasznie zimno jest na dworze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! A myślisz, że moje nogi są takie opalone? :0 Oczywiście, że mam rajstopy :)))

      Usuń
  5. przecudna koszula! ten wzor wyglada wrecz jak obraz! jestem zachwycona!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam takie samo wrażenie, jak ją pierwszy raz zobaczyłam :) dziękuję :*

      Usuń
  6. świetna kolorystyka, koszula przecudna

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz fantastycznie! Mam leginsy z tej samej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  8. natchnęłaś mnie!
    zwykle unikam czerwieni, bo mam wrażenie że nie jest mi w niej do twarzy, ale taki odcień może się u mnie sprawdzić :>
    poobczajam, poobczajam... :>

    Tobie jest w takim jej odcieniu prześlicznie.
    wyglądasz... jak Królewna Śnieżka :)!

    lecę czytać wywiad!
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh dziękuję Mar - nawet nie wiesz, jak mi miło :) Czuję się świetnie w tym kolorze i nie żałuję, że spróbowałam :) Jeszcze tylko kupić coś różowego, zielonego i brązowego i będę mogła napisać, że żaden kolor nie jest mi obcy :)

      Obczajaj, obczajaj bo ja czuję, że będzie Ci pasować taki odcień. W tej czerwieni na głównym zdjęciu jest Ci do twarzy, chociaż ona może bardziej malinowa :P

      Buziaki :*

      Usuń
  9. pięknie wyglądasz, świetnie wszystko ze sobą połączyłaś :-) Pozdrawiam
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega Ci zazdroszczę tej spódniczki. Jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  11. kochana, zakochałam się w tej Twojej koszuli! cudownie wyglądasz w takim eleganckim zestawieniu <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna koszula !
    Wyglądasz wspabie w takim połączeniu ! ŚWietna stylizacja :*

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz zjawiskowo! uwielbiam takie eleganckie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. So beautiful dear!!! Have a nice Halloween!!!
    I have a NEW EDITORIAL {I'm good but not an angel...}.

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealnie dopasowałaś całość, wszystko świetnie ze sobą współgra, motyw na koszuli mnie urzekł:) Przez długi okres też miałam mieszane odczucia, co do koloru bordowego, ale nam brunetkom ten kolor służy - patrząc jak pięknie wyglądasz w tej spódniczce utwierdzam się w tym przekonaniu <3

    www.porcelanna.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. oh a ja kolor bordowy kocham , szczegolnie jesienia ;) swietne polaczenie! bluzka jest sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuje Twojego bloga od samego poczatku i musze napisac, jest duza zmiana na plus. Bardzo sie rozwijasz, a ten zestaw jest elegancki i ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszy mnie to, że mam stałych obserwatorów :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  18. genialne połączenie tej spódnicy z tą koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna spódnica;)
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie, tak z klasą. Elegancko, a zarazem nie nudno! :)
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz super a koszula jest przepiękna !!! Gdzie taką kupie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją kupiłam w Sheinside :) ale widziałam takie same na allegro :)

      Usuń
  22. ja w tym roku zakochałam się w tym kolorze i gdybym mogła wszystko bym takie kupowała :)
    piękna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja w tym roku zakochałam się w tym kolorze i gdybym mogła wszystko bym takie kupowała :)
    piękna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  24. naprawdę świetnie wyglądasz! :)
    Kiedyś zastanawiałam się nad ta koszulą:D hehe
    http://magiclovv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolorystyka nie moja aczkolwiek, Ty pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. całość bardzo mi się podoba :)

    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. lovely shirt :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta koszula jest genialna,a spódnica idealnie do niej pasuje,jak zwykle świetnie wyglądasz,co ja się będę więcej rozpisywać?:)
    Buziaki kochana:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  29. A powiem ci, że pasują do ciebie te kolorki :) cudnie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo elegancki zestaw, jest dla mnie inspiracją :) takie spodnice warto miec w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Burgundy w każdym wydaniu wygląda czarująco! Twoja spódnica jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie, kobieco i baardzo elegancko. Podobają mi się takie spódnice i bordo jesienią.
    A ty masz piękne długie włosy - dopiero zauważyłam.:)

    OdpowiedzUsuń
  33. pretty dear! :)
    lovely look. i like the skirt !

    xx
    http://www.rodtoinfinity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękny zestaw! I spódnica i koszula zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czekam Kochana na nowości :*

    OdpowiedzUsuń
  36. ślicznie wygladasz!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/autumn-outfit-fuck-sweatshirt.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękna koszula! Idealnie pasuje do spódnicy :) Osobiście, bardzo lubię kolor bordowy !
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  38. też nie znoszę tego koloru :) ale na Tobie ładnie wygląda. bluza i buty cudowne. Obserwuję :)

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Halo, halo czekamy na nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziękuję za wszystkie komentarze :)) :*

    OdpowiedzUsuń