B&W

        Kombinezon to zdecydowany hit tego roku. Widzę, że skradł serce wielu osobom. I ja należę do jednej z nich. Jestem totalną zwolennic...

       Kombinezon to zdecydowany hit tego roku. Widzę, że skradł serce wielu osobom. I ja należę do jednej z nich. Jestem totalną zwolenniczką noszenia kombinezonów. Uwielbiam je za to, że są bardzo praktyczne i łatwo można stworzyć z nimi ciekawy zestaw. Możemy założyć je na każdą okazję, ozdabiając różnymi dodatkami, w zależności od tego, gdzie się wybieramy.
       Udało mi się znaleźć idealny kombinezon na chłodniejsze dni, taki z długimi spodniami. Dzisiaj pokażę go w klasycznym zestawieniu z białą marynarką. Cały zestaw utrzymany jest w kolorystce bieli i czerni, plus złote dodatki. Tak, jak lubię najbardziej!

Całuję :*

Biała marynarka

Kombinezon


Kombinezon


Czarny kombinezon

Biała marynarka

BLACK OVERALL


BLACK OVERALL

BLACK OVERALL

Marynarka - Reserved
Zegarek - Geneva 
Torebka - H&M
Buty - Bershka

B&W - MODNAPOLKA.pl

You Might Also Like

64 komentarze

  1. świetnie wyglądasz :) piękne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny kombinezon! piękna torebka! cały look bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo zadbane włosy. Uwielbiam Twoją urodę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, staram się o nie bardzo dbać :)

      Usuń
  4. Lubię taką klasyczną elegancję. Super stylizacja i fajny kombinezon.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kombinezon i piękna stylizacja :) "biel i czerń górą" :D
    Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudny kombinezon ! :*
    Genialne połączenie ! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kombinezon. też bardzo lubię kombinezony, chociaż sama swojego nie mam (jeszcze :D).

    http://lilac-fleur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, uwielbiam białe marynarki !:)
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna torebka <3 Pasuje do tego zestawu

    http://loliwiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uwielbiam kombinezony! Śliczna marynarka ;)
    Obserwuję!
    rewolwerowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Marynarka ma rewelacyjną strukturę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam miałe marynarki, twoja jest śliczna;)
    pozdrawiam cieplutko ;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. osz no, kombinezon jest prześwietny, + ta marynarka i torebka- rewelacja :) !
    jeżeli masz ochotę na wspólną obserwację, napisz, ja z chęcią :)
    buziak !
    klauditte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. genialnie !
    ten kombinezon jest cudny!

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. kombinezon ma świetny dekolt , uwielbiam takie ! Pozdrawiam cieplutko http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kombinezon przepiękny, a zestawienie go z białą marynarką to mistrzostwo!
    Kobieco, elegancko i z klasą :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kombinezony uwielbiam! a ta marynarka jest po prostu piękna... świetny materiał i krój

    OdpowiedzUsuń
  18. kombinezon ze szpilkami wygląda bardzo seksownie:) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja kocham klasyczne połączenie black&white! Kochana wyglądasz rewelacyjnie! Kombinezon jest boski i ta marynarka
    ! Nic dodać, nic ująć! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ponadczasowy zestaw czerni i bieli… myślę, że każda z nas powinna mieć w swojej szafie taki klasyk! :)
    Kochana wyglądasz fantastycznie! Mega kobieco i sexownie :)
    Sama z chęcią bym sobie sprawiła takie cudo :)
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. A sąd kombinezon? :D Jest cudny :) Ja właśnie szukam kombinezonu tyle ze z długim rękawem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam za bardzo za kombinezonami, ale muszę przyznać, że na Tobie bardzo dobrze leży :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie wyglądasz!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/autumn-vibes-military-pants.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny kombinezon! Genialne wygląda do niego ta marynarka, a torebka jest po prostu śliczna.
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej! Zostałaś nominowana na moim blogu do Versatile Blogger Award! http://magdzii.blogspot.com/2014/10/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, jak będę miała trochę więcej czasu odpowiem na pytania :)

      Usuń
  28. Great blazer and jumpsuit dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny kombinezon, zjawiskowo w nim wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię Twój styl, wyglądasz bardzo kobieco. Dawno kupiłaś tę marynarke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :* Trochę czasu już minęło, kupiłam ją w sierpniu :)

      Usuń
  31. klasyczne, przewidywalne polaczenie pod kontem fasonu jak i kolorystyki, ale podoba mi sie calosc :) wygladasz na UBRANA a nie PRZEBRANA :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jeszcze nie znalazłam kombinezonu, który by dobrze na mnie leżał, jednakże uważam za fantastyczną część garderoby :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana ten kombinezon jest genialny , dzisiaj przegladalam go na stronie i zastanawialam sie nad jego kupnem ale nie wiedzialam jak w rzeczywistosci bedzie wygladac teraz juz wiem ze lezy genialnie wiec zaraz go zamawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto zamówić :) Polecam! Jestem z niego bardzo zadowolona :)

      Usuń
  34. Naprawdę warto zamówić :) Polecam! Jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Klasyczne połączenie zawsze są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdecydowanie ten kombinezon był szyty na Ciebie kochana!:),wyglądasz fantastycznie,co tu dużo mówić,a biała marynarka do niego to jak wisienka na torcie,super:)!!!
    Buziaki:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajnie, rzeczywiście kombinezon szyty jak na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Rewelacyjnie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  39. Great outfit!



    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo zgrabnie i zalotnie :) powinnas wziac udzial w konkursie be jeans :)

    http://bejeans.pl/whouwnnbe?utm_source=baza&utm_medium=newsl1008&utm_campaign=stylowezakupy

    OdpowiedzUsuń
  41. Skąd kombinezon, muszę go mieć?

    OdpowiedzUsuń
  42. Gdzie kupiłaś taki kombinezon! Szukam i szukam podobnego :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Ohh bardzo elegancko, lubię tutaj wracać. A możesz mi napisać gdzie kupiłaś ten cudowny kombinezon ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Kupiłam go w sklepie Bajmi :)

      Usuń
  44. Kombinezon rewelacyjny a ty wyglądasz w nim zjawiskowo <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Kombinezony-pewnie się powtórzę-uwielbiam!!!a Ty w nim ślicznie się prezentujesz:-)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna torba ♥

    http://natalia-marta-majka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. I taką marynarkę muszę sobie sprawić...koniecznie

    OdpowiedzUsuń