ZBAWIENNE DZIAŁANIE OCTU BALSAMICZNEGO

Ostatnimi czasy wiele osób dbających o swoją sylwetkę, swoje zdrowie, zaczyna używać w swojej kuchni octu balsamicznego. Ten najlepszy ...



Ostatnimi czasy wiele osób dbających o swoją sylwetkę, swoje zdrowie, zaczyna używać w swojej kuchni octu balsamicznego. Ten najlepszy ocet powstaje z wyselekcjonowanych winogron, a jego znakiem rozpoznawczym jest przede wszystkim bardzo ciemna barwa i słodko - kwaśny smak.


Tradycyjny ocet balsamiczny ma wszechstronne zastosowanie w kuchni. Może być dodatkiem do sałatek, ryb, sosów, warzyw, a także deserów czy owoców.
Warto zaznaczyć, że octu balsamicznego dodajemy tylko kilka kropel do naszych potraw. To wystarczy, żeby nadać niesamowitego smaku i żeby danie sprzyjało naszemu zdrowiu.

A jeżeli o zdrowiu mowa, to w czym pomaga ocet balsamiczny?

Udowodniono, że ocet dodany do makaronu przemienia metabolizm cukrów, przez co tłumi nasz apetyt i przyspiesza przemianę materii naszego organizmu.

Ocet balsamiczny polecany jest osobom dbającym o swoją figurę, ponieważ zawiera niewiele kalorii. Jest on również cennym źródłem witamin i składników mineralnych, zawiera duże ilości fosforu, magnezu. Ocet ma zbawienny wpływ na naszą skórę, paznokcie, a także na nasze włosy, redukując ich wypadanie.

Warto wspomnieć o pozytywnym działaniu octu na nasze naczynia krwionośne. Ten znakomity płyn usprawnia czynności serca, reguluje ciśnienie krwi, a także obniża poziom złego cholesterolu.

Nie pozostaje nam nic innego, jak spróbować zbawiennego wpływu octu balsamicznego na nasz organizm.                                                                                                                   

You Might Also Like

7 komentarzy

  1. nie słyszałam wcześniej ;) dobre efekty może dawać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, ja go uwielbiam :)

      Usuń
  2. Nie słyszałam wcześniej. :P Ja o figurę nie dbam, ooo !! Jem wszystko co popadnie i to w dużych ilościach, nie zawsze zdrowo. :P Często grill, fast food'y oraz jestem uzależniona od Pepsi. :( Jest mi ciężko przytyć. Chyba nigdy nie ważyłam więcej niż 53kg przy wzroście 170cm. Aktualnie ważę około 50kg, a moim planem od 2lat jest dobić do 53kg i NIC Z TEGO!! :(( Może znacie sposób by przytyć 2-3kg? :D
    Pozdrawiam Was serdecznie ! ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieto nawet mnie nie denerwuj! :) Zazdroszczę Ci :) :**

      Usuń