HAFT & PASKI

Witam :)      Dzisiejszy post będzie nietypowy, ponieważ pokażę Wam dwa zestawy utrzymane w podobnej kolorystyce, których elementem wspó...

Witam :)

     Dzisiejszy post będzie nietypowy, ponieważ pokażę Wam dwa zestawy utrzymane w podobnej kolorystyce, których elementem wspólnym jest czarna bluzka. 
     Pierwszy zestaw składa się z haftowanej spódnicy, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Przed jej kupnem nie uchroniło mnie nawet to, że była na mnie za duża o kilka rozmiarów :) Bardzo podoba mi się jej haft, który jest letni, trochę folkowy. Spódnica sama w sobie jest strojna, dlatego nie ubieram żadnej biżuterii, aby nie przesadzić.









     Koszulka - New Yorker
Spódnica - H&M

HAFTOWANA SPÓDNICA - MODNAPOLKA.pl       

      Drugi zestaw składa się ze spódniczki w paski. Dobrałam do niej czarne dodatki i jeden kolorowy akcent w postaci naszyjnika. To typowy codzienny, luźny zestaw. Są dni, że nadaję mu jeszcze większego luzu zakładając trampki slip on, które sprawdzają się świetnie w tym zestawie :)


A który zestaw Wam się podoba? 


Pozdrawiam :*












Koszulka - New Yorker
Spódnica - New Yorker
Naszyjnik - all

Stylizacja: PASKI

You Might Also Like

55 komentarzy

  1. spódnica z pierwszego zestawu od razu rzuciła mi się w oczy jest naprawdę śliczna:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica z haftem jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba zestawy są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie ten pierwszy, z haftowaną spódnicą!
    ona jest prześliczna!
    w zgodzie z modnym ostatnio folkowym trendem, ale nie jest przesadnie folkowa.
    delikatna jest, subtelna.

    mnie się podoba bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest ta spódnica w paseczki :) Razem z naszyjnikiem tworzą super kompozycję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W rozpuszczonych włosach Ci wspaniale !!!! :* Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarna bluzka czy t-shirt zawsze jest świetną bazą do wielu zestawów, można go wykorzystać na wiele, różnych sposobów :)
    W pierwszym spódniczka od razu podbiła moje serducho, ten wzór folklorystyczny jest mistrzowski! :)
    A w drugim naszyjnik- uwielbiam takie błyskotki :)
    Kochana pisałaś, że nigdy nie miałaś okazji odwiedzić zamku Grodziec... to czy Ty jesteś gdzieś z moich okolic? :)
    miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Daria :* A gdzie Ty mieszkasz? Lubin?:)

      Usuń
  8. Haftowana spòdnica skradła mi serce <3! Www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy chyba bardziej mi się podoba :D świetna spódnica i buty :)
    w drugim torebka i buty super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi Paulla and thank you for your visit. I like all this outfit, but my favorite is the first: the red color makes it special! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi Paulla and thank you for your visit. I like all this outfit, but my favorite is the first: the red color makes it special! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudna jest ta haftowana spódniczka ! Oba zestawy to traf w dziesiątkę :))

    OdpowiedzUsuń
  13. oba zestawy są super! haftowana spódniczka jest bardzo ciekawa :-) ale chyba jednak skłaniam się bardziej ku drugiemu zestawowi :-) w 1 piękne buty <3 mam takie same :*

    OdpowiedzUsuń
  14. I really love your outfit! I like how the necklace goes well with the dress <3 Keep blogging, you deserve more views! Btw, please also check out my new ootd post on my blog http://kimaitabar.blogspot.com. have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  15. drugi outfit bardziej mi się podoba

    _______________
    a u mnie? nowy post
    fashionowo i seksownie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie wyglądasz, zazdroszczę takiej figury! :) Oba zestawienia są bardzo ładne :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zestaw nr 1 <3 !!! Haftowana spódniczka jest bardzo piękna :) w 2 naszyjnik, który wpadł mi w oko- po prostu cudo!
    PS.1 Oba zestawy mają 'coś' w sobie.
    PS.2 PODZIWIAM CIĘ W TYCH BUTACH... ;O
    PS.3 W rozpuszczonych włosach wyglądasz piękniej ! :DD
    Pozdrawiam i przesyłam buziole ;** ;**

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć!

    Super blog! Oby tak dalej! :)

    Zajrzyj też do mnie: http://www.yntbctbq.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna haftowana spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jedynka jest super,spódnica świetna!

    W wolnej chwili zapraszam na post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/09/tshirt-z-lovelyshoesnet.html

    OdpowiedzUsuń
  21. I zestaw pierwszy i drugi bardzo na plus! :D Wzory są cudowne :D

    Pozdrawiam i zapraszam :D

    www.prusakfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. The 2nd outfit is cute, love the skirt

    itsjustshalay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    I ask you to follow our blog! thank you
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny blog <3
    obserwacje za obserwacje ?
    ZAPRASZAM DO MNIE :http://gulmi-fashion.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę :)

      Usuń
  25. Nie dziwię się wcale, że kupiłaś ta spodnicę mimo, że była o kilka rozmiarów za duża, bo jest przepiękna. Naszyjnik z drugiego zestawu jest cudowny!!! :) Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  26. Druga spódniczka <3 Ogólnie to dwa zestawy są ładne, ale jakoś drugi bardziej mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwsza spódnica jest fantastyczna. Bardzo mi się podoba :)
    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. spódniczka w paski świetnie komponuje się z naszyjniekiem
    spódniczka z haftem również jest sliczna

    OdpowiedzUsuń
  29. oby dwa zestawy są bardzo fajne;)
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi przypadł do gustu drugi zestaw,jest świetny,podkreśla Twoją idealną figurę,no i super jest ten naszyjnik:):*:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Hello there!
    Congratulations! Welcome to your blog is to accept, in the "International Directory Blogspot"
    Division No. 1136 Poland
    Have a great day
    Regards
    Chris
    I ask you to follow our blog! thank you
    I will seal the badges for your blog http://nsm05.casimages.com/img/2012/07/12/12071211040212502810092867.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/09/06/12090603083012502810288938.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/09/21/12092110155912502810343002.gif
    http://nsm08.casimages.com/img/2014/09/02/14090209425712502812494399.jpg
    placing the badge on your blog eligible for the status of "VIP"

    OdpowiedzUsuń
  32. very lovely skirts! nice looks

    wanna follow each other..? follow me and let me know :) i'll follow you back soon after it..

    http://glamiseverything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. lovely outfit dear =) say do you want to follow each other? =) new post in my blog http://anotsosecretlife2011.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. O jak ładnie - oba zestawy świetne

    OdpowiedzUsuń
  35. Drugi zestaw bardziej mi się podoba i co najważniejsze, świetnie wygląda również z trampkami :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Obydwie spódniczki śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwszy zestaw jak dla mnie bezkonkurencyjny!
    Przepiękna ta spódniczka, a buciki mega słodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Oba zestawy świetne, ale połączenie czerni z elementami czerwieni zawsze do mnie przemawia :)
    Pięknie wyglądasz <3

    www.porcelanna.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Haftowana spódniczka zdobyła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudne czerwone szpilki ! Pierwszy zestaw bardziej mi się podoba ;)

    Pozdrawiam
    http://violettdesigns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Mi się podobają oba,ale wzór z 1 stylizacji boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Obie stylizacje wyglądają jakbyś miała sukienki na sobie:) druga wersja lepsza:-) jeśli masz chwilkę to byłabym wdzięczna za klikanie w linki w moim ostatnim poście. To dla mnie bardzo ważne, staram się o współpracę. Z góry bardzo dziękuję:* pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. obie stylizacje bardzo mi się podobają :) rewelacyjnie wszystko zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Oba zestawy super, ale spódnica nr1 zdecydowanie jest moją faworytką ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pierwsza spódnica ładniejsza i lepiej Ci w rozpuszczonych włosach. W tym koku średnio.

    OdpowiedzUsuń
  46. obie spódniczki bym zaadoptowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystko do siebie idealnie pasuje :) Nawet zwróciłaś uwagę w pierwszym zestawie żeby paznokcie, usta i buty do siebie pasowały :) Czerwień i czerń <3 ślicznie :)
    Zapraszam do mnie ;]
    www.devihush.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Pierwszy zestaw-minimalistyczny,spódnica gra główną rolę i tak ma być,a czerwień świetnie dopina całość,tak więc nr1:-)

    OdpowiedzUsuń