CHECKERED SHIRT & LEATHER SKIRT

        Była elementem stroju klasy robotniczej, stylu grunge oraz symbolem szkockich klanów. A mowa właśnie o kracie! To zdecydowany hit t...

        Była elementem stroju klasy robotniczej, stylu grunge oraz symbolem szkockich klanów. A mowa właśnie o kracie! To zdecydowany hit tego sezonu. Możemy nosić kratę od stóp do głów albo po prostu zainwestować w jedną rzecz w tym wzorze. 
        Krata to dość odważny deseń i najlepiej wygląda, gdy jest łączona z jeansem, czernią, skórą. Mam wrażenie, że ten wzór ożywia wszystkie zestawy i dodaje im tzw. "pazura".
        Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować właśnie taki zestaw. Koszula w kratę połączona ze skórzaną spódnicą. Do tego botki z czerwoną podeszwą i kopertówka XXL. Pierwszy raz udało mi się kupić kopertówkę, która jest naprawdę praktyczna. 

Koszula w kratę

LEATHER SKIRT

LEATHER SKIRT


CHECKERED SHIRT



CHECKERED SHIRT

Koszula - Butik
Spódnica - All
Kapelusz - H&M
Torebka - Primark
Buty - Czasnabuty

CHECKERED SHIRT & LEATHER SKIRT - MODNAPOLKA.pl

You Might Also Like

46 komentarzy

  1. Idealnie dopasowana koszula, do tego w kratę - must have :)
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny look w każdym szczególe!!! <3
    Ostatnio mam hopla na punkcie kraty i skór ♥

    www.porcelanna.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne świetne zestawienie. :) Pięknie wyglądasz!
    Pozdrawiam :***

    ZAPRASZAM WSZYSTKICH NA:
    https://www.facebook.com/zakreconepaseczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna ta spódniczka :) w połączeniu z tą koszulą wygląda szałowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. krata to hit tego sezonu ! i bardzo mi się podoba!
    >> mój blog <<

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna koszula!

    http://loliwiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna koszula ;) fajny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula jest ekstra !:)
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna koszula! Uwielbiam ubrania z motywem kraty.;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie się podoba - no bo kapelusz, to jak mi się może nie podobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kapelusz :) Ja wciąż się rozglądam za jakimś i znaleźć nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, wspaniała stylizacja. Nowa stylizacja na moim blogu
    Zapraszam i pozdrawiam. ~ http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! świetny zestaw,taki z pazurem,wyglądasz idealnie słońce!:):*

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam koszule w krate i kapelusze, świetne zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne, glamrockowe zestawienie :)
    Obserwuję :) :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie to idealne połączenie :) Ten outfit jest świetny i wyglądasz w nim prześlicznie :)
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjnie wyglądasz :) uwielbiam koszule w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale polaczylas calosc, i nawet kolor podeszwy butow pasuej do calosci :) ! Obserwuje i zapraszam do mnie, jezeli spodoba Ci sie moj blog bede wdzieczna za obserwacje ;* http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  19. swietna krata taka wyrazna i odwazna :D

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam takie połączenia :)
    Ślicznie wyglądasz!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. idealne polaczenie koszuli z kapeluszem u mnie tez koszula ale troche w innym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastycznie wyglądasz. :) Swego czasu też często łączyłam czerń z czerwienią. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny rockowy look, ale też bardzo kobiecy. :) koszula mega, ukradłabym! :p

    OdpowiedzUsuń
  24. genialna stylówka! bardzo podoba mi się Twoja koszula. Bardzo do Ciebie pasuje, a z czerwoną szminką wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widząc kratę, od razu przypomina mi się nadchodząca jesień, muszę też swoją koszulę wyciągnąć z szafy :)
    Zestaw ze skórzaną, rozkloszowaną spódnicą to strzał w dziesiątkę! :) Jest moc kochana!!! :)
    Też mam te botki od nich, tylko że czerwone, kiedyś pokazywałam je i też ze skórznaą rozkloszowaną spódnicą i kozulą, ale jeansową :) hehe
    pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  26. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)
    Szczegóły zabawy na moim blogu !
    Zapraszam kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, jak będę miała trochę więcej czasu odpowiem na pytania :)

      Usuń
  27. Świetnie wyglądasz, cudowne dodatki, koszula i spódnica. Idealnie na wczesnojesienne dni :D
    Dziękuję bardzo za odwiedziny i miły komentarz, oczywiście obserwuję i zapraszam ponownie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. naprawdę pięknie! zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajny zestaw :) kocham kratę!

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie outfity, świetna koszula! Genialnie wygląda połączona ze skórzaną spódniczką i kopertówką XXL!

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna koszula, cała stylizacja super ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie lubię skórzanych ubrań, ale koszula jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  33. skąd dokładnie koszula ?! bo świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją kupiłam w takim małym sklepie we Wrocławiu :), ale jest dużo podobnych na allegro. Pozdrawiam :)

      Usuń
  34. omg, pokochałam Twoje stylizacje :)))!

    OdpowiedzUsuń