BLACK HAT

Witam Kochani!       Co myślicie o połączeniu bieli z czernią? Osobiście uwielbiam ten duet i lubię ograniczać paletę barw do dwóch kol...

Witam Kochani!

      Co myślicie o połączeniu bieli z czernią? Osobiście uwielbiam ten duet i lubię ograniczać paletę barw do dwóch kolorów. Połączenie bieli i czerni zawsze kojarzyło mi się z powrotem do szkoły, wydawało mi się nudne i bez wyrazu. Dziś łączę te kolory w codziennych zestawach. Ta kolorystyka doskonale sprawdza się w eleganckich, klasycznych, jak i nowoczesnych stylizacjach.
      Jak się okazuje wielu projektantów mody często lansuje ten trend. Moim faworytem jest kolekcja Ralph Lauren SS2014, w której możemy zobaczyć kilka świetnych, sprawdzonych sposobów na łączenie bieli z czernią.
      Mój dzisiejszy zestaw utrzymany jest właśnie w tych dwóch kolorach. Biała, elegancka koszula wykończona czarną lamówką, do tego skórzane legginsy. Przez połączenie różnych materiałów, taki klasyczny biało - czarny zestaw zyskuje nowy wygląd. No i moja nowa miłość czyli kapelusz :) Jak Wam się podoba mój zestaw? 


Black hat

Black hat

Black hat

Black hat

Black hat

Black hat

Black hat



Black hat

Black hat


Koszula - Butik
Spodnie - Mosquito
Torebka - New Yorker
Kapelusz - H&M
Buty - Renee

BLACK HAT - MODNAPOLKA.pl

You Might Also Like

62 komentarze

  1. Przepieknie. Biel i czern zawsze sie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna koszula! Klasa!:) www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie bezpiecznie połączenie bieli z czernią. :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com
    Oraz na drugiego bloga: http://nkfn.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kapelusze, uwielbiam brak nadmiernego szaleństwa w kwestii kolorów - więc: mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje zestawy zainspirowały mnie do kupna kapelusza! :))

      Usuń
  5. stylowo ;-) bardzo mi się podoba ;-) buty <3

    OdpowiedzUsuń
  6. bosko wyglądasz;))
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. biel i czerń to jedno z lepszych połączeń. osobiście uwielbiam :)
    Ślicznie wyglądasz. bardzo fajna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz :) super spodnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam minimalizm,ponadczasową klasykę b&w i do tego czerwone paznokcie<3

    OdpowiedzUsuń
  11. You look gorgeous/preppy/chic in your outfit! White on black never fails to amaze me <3

    Visit my blog: www.sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo szykowny ten kapelusz :) Świetnie się prezentujesz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nudno??? Temu zestawowi daleko do nudy.... skórzane spodnie i świetne botki przełamują jego prostote :) A kapelusz dodaje niebanalnego charrakteru, więc wyszło zadziornie i z charrakterem- tak jak lubię! :)
    Fantastycznie kochana :)
    A co ja nie obserwuję Cie? :O myślałam, że już dawno to robię hehehe więc dołączam czym prędzej :)
    A za takimi szortami to na ich stronce możesz jeszcze popatrzeć :)
    miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Daria :* Szukałam, ale niestety nie mają już odpowiedniego rozmiaru :( kupiłam inne, bardzo podobne :))

      Usuń
    2. AAaaaaa widzisz :D w takim razie z niecierpliwością oczekuję stylówki z nimi w roli głównej :D
      :*

      Usuń
  14. Super stylizacja! Pięknie wyglądasz i ciekawe masz posty:D zaczynam obserwowac:D
    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba to zachęcam do obserwacji :)

    http://patrycjaleto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne spodnie i buciki<3 cudo!!!:):*

    OdpowiedzUsuń
  16. to moje ulubione połączenie

    _______________
    a u mnie?
    nowy fashion na blogu

    OdpowiedzUsuń
  17. o jak a uwielbiam takie kapelusiki <3

    może obserwacja za obserwacje? zapraszam :)
    lenettete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę :)

      Usuń
  18. Fantastyczny zestaw!!! Bardzo przemyślana całość - elegancko, stylowo i z klasą <3
    Pozdrawiam :*

    www.porcelanna.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana to zdecydowanie jedna z najlepszych Twoich stylizacji! Uwielbiam czarno białe połączenia. Wyglądasz kobieco, elegancko i z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem bardzo za! takie połączenia nie mogą źle wyglądać :D <3

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zestaw b&w! i do tego kapelusz - uwielbiam!! :**

    OdpowiedzUsuń
  22. KAPELUSZEEEE...kapelusze wszędzie <3 Idealna, klasyczna, elegancka stylizacja :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja osobiscie nie lubię się ograniczać do bieli i czerni ponieważ uwilebiam kolory, ale masz świetny image ;) buty cudowne ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  24. Elegancko i z klasą zawsze chciałam się dobrze czuć w tym wydaniu, jednak wybieram sportowe ! :)Pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Klasyka w nowoczesnym wydaniu, bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Great bag dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz prześlicznie, stylizacja idealnie pasująca do Ciebie :) W kapelusiku wyglądasz uroczo :)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. podoba mi sie najbardziej koszula, fajnie pasuje ci kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
  29. Tez lubię to Połączenie:)

    Ile dałaś za torebkę?:) dawno ją kupowałaś? Podobna jest w h&m ale lubie sobie porównać przed ostatecznym zakupem:)

    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją rok temu, płaciłam za nią coś koło 80 zł.

      PS Zaobserwuj, a na pewno się odwdzięczę :)

      Usuń
  30. Ja uwielbiam czarno-białe połączenia :) kocham wręcz :) a ty wyglądasz rewelacyjnie :) świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Idealna stylizacja, przepięknie wyglądasz i widzę...... rozpuszczone włosy! <3 Ahhhh, zazdroszczę Ci tej długości włosów, cudowne są. :D
    Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mi się podoba ta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mi się podoba taki look, świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  34. Idealne klasyczne polaczenie :) masz piekne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dodatki tu graja pierwsze skrzypce, buty, torebka, kapeluszu, btw swietnie Ci w nim!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. prześliczne buty!! :)
    www.largeluggage.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak widzę kapelusz to już mi się podoba :) Uwielbiam takie nakrycia głowy :) Cały zestaw również fantastycznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. spodnie <3 super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  39. torebka!!! <3 A połączenie beli i czerni jak dla mnie jest the best!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten kapelusz bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam biel polaczona z czernia, a w Twoim wykonaniu calosc prezentuje sie wspaniale :) Moze wzajemna obserwacja ?
    http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam duet bieli i czerni - klasyka, która zawsze wygląda elegancko i modnie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. dziękuję pięknie za wszystkie słowa <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam koszule i kapelusze, świetne zestawienie :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Powinnaś zawsze zakładać kapelusz, bardzo Ci pasuje :)))

    OdpowiedzUsuń