WHITE LOOK

Dzień dobry!     Jako, że pogoda sprzyja letnim stylizacjom, postanowiłam pokazać Wam mój ażurowy komplet. Bardzo go polubiłam, a najbardz...

Dzień dobry!

    Jako, że pogoda sprzyja letnim stylizacjom, postanowiłam pokazać Wam mój ażurowy komplet. Bardzo go polubiłam, a najbardziej bluzkę ponieważ mogę ją ubrać do innych spódniczek, krótkich spodni itp. W stylizacji można zobaczyć małe, czarne puzderko. Myślę, że idealnie pasuje do takich koronkowych ubrań. Jestem świadoma, że do tego kompletu pasowałaby mocniejsza opalenizna, dlatego jadę nadrabiać słoneczne zaległości :) A Wy jakie macie plany na ten upalny weekend?

Całuję, Paulina :*


PS 
Zapraszam na http://instagram.com/paullastyle oraz https://www.facebook.com/paullastyle











Koronkowy komplet - Sheinside 
Buty - Bershka 
Puzderko - Primark

WHITE LOOK

You Might Also Like

25 komentarzy

  1. Super zestaw! Bardzo ładnie Ci w bieli :) Ja też kiedyś kupiłam kilka rzeczy z Sheinside i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna koronka <3 bardzo kobieco!
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz <3 uwielbiam nosić ażurowe rzeczy w lecie :)
    A buty? cudo :))

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne szpilki <3 ! ogólnie stylizacja super :)

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz pięknie, ażurowy komplet jest śliczny, taki delikatny i baaardzo kobiecy, ale najbardziej w oczy rzuciły mi się buty - niby zwykłe, czarne szpilki ale są niesamowicie zgrabne i ładne :)

    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. komplet jest świetny, bo rzeczywiście uniwersalny - jak sama napisałaś: tak bluzkę, jak i spódniczkę bez kłopotu założysz z każdym niemal innym ciuchem :)

    wcale nie jest prawdą, że przy bieli opalenizna jest "wymagana" - a przynajmniej moim zdaniem.
    bo ja w ogóle fetyszu opalenizny nie mam ;P
    według mnie z takim kolorem skóry wyglądasz w bieli ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny komplet !!! :) Wyglądasz w nim bosko. ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest ten komplecik,super w nim wyglądasz,a ja uwielbiam koronki!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie dodałam post z bardzo pdoobnym kompletem, tylko spódnica dłuższa. Wyglądasz zjawiskowo!:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest bardzo ładny! Dobrze Ci w koronkach :))
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie się prezentujesz. ;) Lubię białe stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  12. l absolutely fell in love with your blog, following you!<3
    Make sure you also check out my blog and follow me as well.

    http://fashionableperfection.blogspot.nl/

    Love John Setrodipo

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny komplet ;-) Super wygladasz ;*

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny komplet, a w szczególności bluzka, którą na pewno wykorzystasz do wielu stylizacji :)
    Ślicznie wyglądasz :)
    www.porcelanna.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Your dress is just so pretty. Amazing post & thanks for sharing this post! Would you like to follow each other via GFC, Google+ & Bloglovin? Please lemme know &
    keep in touch!


    X
    http://subhamrai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. You're looking great :) And your beautiful long hair - superb :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Do twarzy ci w bieli... Opalenizna nie jest wymagana ale biel ładnie ja podkreśla :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny komplet. Wyglądasz cudownie, koronki są dla Ciebie stworzone!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne białe paznokcie *-* Niby opalenizna by do tego pasowała,ale tak też jest dobrze! Za to brakuje tutaj jakieś mocniejszego akcentu,fajnie by wyglądał łańcuch na szyi *-* :D
    Fajny zestaw *-* Chociaz to trochę nie mój styl to mimo wszystko mi sie podoba! :P


    bywiska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję za wszystkie komentarze :) :**

    OdpowiedzUsuń