TRENDY JESIEŃ-ZIMA 2014/2015

Mimo iż to nie koniec lata, to temperatury na dworze zachęcają nas do zaopatrzenia się w cieplejsze ubrania.  Zastanawiacie się co będz...

Mimo iż to nie koniec lata, to temperatury na dworze zachęcają nas do zaopatrzenia się w cieplejsze ubrania. 
Zastanawiacie się co będzie modne w sezonie jesień-zima 2014/2015? 
Oto przegląd najważniejszych trendów.


 KRATA

Kraciasty wzór sprawdza się idealnie jesienią. Mam wrażenie, że co roku siła tego trendu rośnie. 
Krata to dość odważny wzór i najlepiej wygląda, gdy jest łączona z jeansem, czernią, skórą. 
W sezonie jesień-zima krata królować będzie na płaszczach.

Vivienne Westwood AW 2014

Inspiracje z internetu: 



SKÓRA

To jeden z największych trendów nadchodzącego sezonu. Warto wspomnieć, że skóra będzie mieć różne kolory w tym sezonie. To nie tylko klasyczna czerń, ale również beże, brązy czy odcienie zielonego. To bardzo uniwersalny trend, pasuje do jeansu, koronek, bawełny.

Mango AW 2014

Inspiracje z internetu:




ZWIERZĘCE WZORY

Na pokazach mody kolekcji jesień-zima królują dwa zwierzęce wzory: wężowy i panterka. 
Projektanci pokazują te trudne motywy z klasą. Zwierzęce wzory doskonale wyglądają w zestawieniu z jednolitymi kolorami, takimi jak czerń, biel czy beż.  

wężowy wzór: Michael Kors AW 2014

Inspiracje z internetu:



panterka: Gucci AW 2014

Inspiracje z internetu:



KOLOR SZARY

Przeglądając zdjęcia z pokazów mody jestem zgodna, że szarość opanowała wybiegi. 
Projektanci pokazują, że szarość nie musi być nudna, może być bardzo kobieca i stylowa. 
Dla osób, które boją się nosić kolor szary od stóp do głów polecam łączenie z innymi kolorami np: białym lub czarnym.

 Ralph Lauren AW 2014

Inspiracje z internetu:




FUTRO

I coś na zimowe dni - jak co sezon powraca do nas futro. Projektanci proponują tym razem, aby bawić się jego kolorami. Jednak największą popularnością cieszą się futrzane kamizelki. 
Pamiętajmy o tym, żeby dobrać je umiejętnie do swojej sylwetki.

Gabriele Colangelo AW 2014

Inspiracje z internetu:


You Might Also Like

36 komentarzy

  1. szkocka krata <3 piekna piekna musze sobie koniecznie cos kupic.

    OdpowiedzUsuń
  2. skóra <3 uwielbiam skórzane motywy w ubraniach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, widziałam Twoją świetną, skórzaną kurtkę :)

      Usuń
  3. Super, że to wszystko zebrałaś w jednym miejscu :)
    Zastanawiałam się co nas czeka jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam skórę i panterkę <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://violettdesigns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, motywy zwierzęce bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kratę <3

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się, krata, skóra, printy, szarość tylko na futro bym się nie odważyła ;D
    Zdjęcia piękne dobrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, trochę czasu zajęły mi te kolaże :) Ja lubię futrzane kamizelki, oczywiście sztuczne! :)

      Usuń
  8. Uwielbiam panterkowy i wężowy wzór! Na szczęście ostatnio pojawiało się ciągle latem i zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O proszę! :)) U mnie również przegląd trendów nadchodzącego sezonu ;D
    PS. Moim zdaniem ten sezon jest wspaniały pod względem różnorodnej mody! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podoba, na pewno odwiedzę :)

      Usuń
  10. Fajnie, że zrobiłaś taki post. Widziałam podobne posty z trendami na innych blogach i muszę Ci powiedzieć, że Twój jest najlepszy. Wszystko ładnie opisałaś, ciekawe zdjęcia. Inspiracje z pokazów mody i stylizacje które mozna ubrac na ulice! To jest to!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh dziękuję! :) Miło mi czytać takie słowa :)

      Usuń
  11. Wszystkie trendy mi się podobają! Futro również - oczywiście sztuczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyli kilka motywów jak co rok się powtarza i są wiecznie w modzie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przydatny post!
    + Zapraszam http://about1moment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem na tak!

    _________________
    a u mnie? egzotycznie i bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo duzo tych trendów! :D ale większości mi samej się podoba, więc idealnie wpasuje się w mój gust :)
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam kolor szary :) i motyw kraty ;) bardzo fajny post z inspiracjami

    OdpowiedzUsuń
  17. krata, skórzane wstawki, panterka, elementy szarości i futerko!! Moje must have na jesień :D przydatny post! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam kolor szary i sztuczne futra :) lubię takie posty...

    OdpowiedzUsuń