RED DRESS

Witam Kochani!      Narobiło się tutaj trochę zaległości w ostatnim czasie. Jednak udało mi się sfotografować moją sukienkę. Nie wiem jak W...

Witam Kochani!

     Narobiło się tutaj trochę zaległości w ostatnim czasie. Jednak udało mi się sfotografować moją sukienkę. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam kolor czerwony. Jako typowa Pani Zima świetnie czuję się we wszystkich wyrazistych kolorach i tak jest również w tym przypadku. Świadomie nie założyłam żadnej biżuterii. 
     Myślę, że koronkowa sukienka, jej krój i wyrazisty kolor w zupełności wystarczą. Zostawiam Was ze zdjęciami :*

Założyłam również konto na Instagramie - http://instagram.com/paullastyle

PS Mam jeszcze do Was pytanie. Czy dostaliście może zaproszenie na BERLIN FASHION WEEK?


Miłego dnia :***



Red dress

Czerwona sukienka

Czerwona sukienka

Czerwona sukienka

Czerwona sukienka


Czerwona sukienka

Czerwona sukienka




Mój ukochany staruszek :**


Sukienka - Bershka
Buty - CCC

RED DRESS

You Might Also Like

26 komentarzy

  1. sukienka jest śliczna :)
    i te szpilki - idealnie wszystko dobrane ;)

    dostałam zaproszenie, ale w czerwcu, na ten lipcowy - ale to co, kolejny Fashion Week tam jest?
    ja nie skorzystałam, bo wbrew pozorom to, co ta agencja oferuje to nie jest nic korzystnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) a co do Fashion Week to podobno jest dwa razy do roku. Teraz wysyłają zaproszenia na ten, który odbędzie się w styczniu 2015r.

      Usuń
  2. Przepiękna sukienka, kojarzy mi się z hiszpanią <3 www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyglądasz w tej czerwonej sukience! *.* Nie mogę się napatrzeć... ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka, pięknie Ci w takim kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szpilki mega <3.
    Obserwuje :). http://lifestylebymaya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana wyglądasz tak, jakbyś miała hiszpańskie korzenie :)
    Czerwony to zdecydowanie Twój kolor! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie trochę z Hiszpanią mi się skojarzyło, jednak sukienka wygląda na bardzo tanią. zwróć na to uwagę, gdy będziesz dobierać kolejną rzecz, można kupić coś mega taniego a wyglądającego jak luksus

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta sukienka mi się już od dawna podobala i nadal podoba,wyglądasz faktycznie jakbyś miała hiszpańskie korzenie,jeszcze do tych pięknych włosów:),a piesek cudny:),dziękuje za miły komentarz:):*
    Wpadnij na nowy post w wolnej chwili:):*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ta sukienka! W takiej samej widziałam Annę Muchę w jednym z programów tv. Jej była w kolorze beżowym, zdecydowanie lepiej wygląda kolor czerwony. Ładnie podkreśla Twoją figurę i piękną urodę. Świetny wybór!

    OdpowiedzUsuń
  10. you have such a sexy look and body x x x Dicky Doo UK

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna sukienka, bardzo Ci pasuje czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka! Wyglądasz w niej mega kobieco ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta sukienka jest boska! Pięknie Ci w czerwieni;-)Ja dostałam zaproszenie na styczniowy oraz lipcowy tego roku. Na styczniowym byłam, na lipcowy się nie udało.

    OdpowiedzUsuń
  14. ale Ty jesteś ładna!

    OdpowiedzUsuń
  15. super się sprawdza taka czerwień przy Twoim typie urody :) wyglądasz jak hiszpanka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna sukienka i buciki! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowna sukienka, a Tobie w niej pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak, zdecydowanie to twój kolor! W sukience najbardziej podoba mi się to wycięcie na plecach.
    Ja dostałam, ale mam już plany na 20 stycznia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję za wszystkie miłe słowa :***

    OdpowiedzUsuń