NEON SKIRT

Witam Kochani,         W tym roku lato naprawdę nam dopisało i żałuję, że nie trwa wiecznie. Piękna pogoda sprzyja noszeniu ubrań w wyrazi...

Witam Kochani,

        W tym roku lato naprawdę nam dopisało i żałuję, że nie trwa wiecznie. Piękna pogoda sprzyja noszeniu ubrań w wyrazistych, energetycznych kolorach, które uwielbiam. I taka jest również spódnica z mojej stylizacji.
        Neonową spódnicę połączyłam z czarną koronkową bluzką. Myślę, że neon wygląda najlepiej w połączeniu z czernią. Chociaż nie jest mi obce łączenie tych wyrazistych kolorów z bielą czy czarno - białymi wzorami np. paskami. Może w kolejnych stylizacjach uda mi się takie połączenia pokazać. A Wy macie jakieś neonowe ubrania w swoich szafach?


Miłego dnia :*


neon skirt




neon skirt



neon skirt

neon skirt



Bluzka - Reserved
Spódnica - All
Torebka - Butik
Buty - Bershka

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

You Might Also Like

28 komentarzy

  1. przefajna jest ta spódnica!
    mam słabość do neonów i jak patrzę na to, jak Wy je ładnie nosicie, to żałuję.
    Że ja w nich tak fajnie nie wyglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się napatrzeć na tą spódnicę <3 jest wspaniała <3
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super połaczenie, śliczna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna spódnica i torebka ; )
    Ja z neonowych rzeczy mam koszulke i bluze ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie bluzeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow kochana jestem pod wrażeniem,wyglądasz cudownie!!!:)
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili na konkurs:))
    Buziaki:*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna spódnica i super torebka :)
    Jeszcze neonowe pazurki by się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Szkoda, że o tym nie pomyślałam :) dzięki za radę :)

      Usuń
  8. Świetne połączenie kolorów :) genialna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz :) Zestaw bardzo ładny, no i te szpilki <3 Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna spódniczka i super torebka!!! ♥

    www.porcelanna.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Megaśna spódniczka ! :) Gdzieś już chyba widziałam połączenie neonowej spódniczki z czarno-białą bluzką lub koszulą. (Dokładnie nie pamiętam, ale wyglądało super) :PP
    PS: Masz coraz dłuższe te Twoje włosy :O są piękne!!! Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna torebka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Neony póki co podziwiam na innych,bo zdecydowanie przyciągają spojrzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna spódniczka, sama bym chciała taką w swojej szafie;)
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. przepięknie! świetna spódnica :*)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam neony i do tego ta torebka jest cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna stylizacja, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Chciałabym prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Całość pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. spódnica piękna! bardzo dobrze skrojona i idealnie na Tobie leży ;) świetnie wszystko ze sobą połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, świetne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję za wszystkie komentarze :*

    OdpowiedzUsuń