JEANS TOTAL LOOK

Witam :)       Trend, który dzisiaj pokażę, królował na letnich pokazach mody u wielu projektantów. Moją szczególną uwagę zwrócił pokaz mod...

Witam :)

      Trend, który dzisiaj pokażę, królował na letnich pokazach mody u wielu projektantów. Moją szczególną uwagę zwrócił pokaz mody Balmain SS 2014. I to właśnie on stał się inspiracją do mojego dzisiejszego zestawu. A mowa właśnie o dżinsie noszonym od stóp do głów. 

      Mój zestaw to dżinsowe przetarte spodnie, w parze z jaśniejszą koszulą. Myślę, że łączenie różnych odcieni denimu to świetny wybór, ponieważ zestaw nie wydaje się nudny. Do całości dobrałam złote i beżowe dodatki, które współgrają z granatowym odcieniem spodni. Do tego najmodniejsze w tym sezonie lustrzanki i cały zestaw gotowy. 
      Jak Wam się podoba taki dżinsowy zestaw? A czy Wy lubicie ubrania z dżinsu? 


Miłego dnia :*


JEANS TOTAL LOOK
      

JEANS TOTAL LOOK

JEANS TOTAL LOOK

JEANS TOTAL LOOK

JEANS TOTAL LOOK

JEANS TOTAL LOOK

JEANS TOTAL LOOK

Koszula - Stradivarius
Spodnie - all
Torebka - Stl
Szpilki - all

Stylizacja: JEANS TOTAL LOOK

You Might Also Like

58 komentarzy

  1. Really nice look, your bag is perfect!

    x Vonyll
    http://pinupgalore.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  2. super!

    _____________________
    a u mnie? bajeczna i egzotyczna suknia na blogu

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw ;) buty świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne połączenie jeansu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz cudownie :) właśnie takiej koszuli szukam ! :) z przyjemnością obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zestawy jeansowe, pasuje do wszystkiego i wygląda również elegancko. Najważniejsze to aby z gustem wszystko do siebie dopasować tak jak Twoja stylizacja:)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ;) *.*
    Dodaje do obserwowanych ;)

    http://violettdesigns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana rewelacyjne masz te spodnie... marzę o takich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi dear and thank you for your visit! I like very much your outfit....for me its really cool!!! I started following you on Instagram....hope your follow back! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz znakomicie - jeans, beż, soczysta czerwień na ustach i paznokciach, i złoto, dla mnie idealnie, a naszyjnik masz przepiękny ;) Szukam czegoś podobnego tylko chciałabym trochę większy :)
    A odnośnie Twojego pytanie, takie schody znajdziesz w Poznaniu dokładnie nad Wartą - także serdecznie zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna torebka i zegarek, a koszula jest fenomenalna i na pewno pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja! Denim look najlepszy! :D
    http://alexissachet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna torebka i buty ! świetnie wyglądasz w jeansie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podoba ta stylizacja;)
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietnie wyglada ten zestaw :) zapraszam do siebie. Byla bym bardzo wdzięczna gdybys poklikala w linki z ubraniami :) patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wyglądasz! torebka miodzio !! <3
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. ładna stylizacja, lekko sportowa przełamana pięknymi szpilkami;)

    http://my-own-carte-blanche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw, jeansowe koszule rządzą!

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula i torebką są świetne ! Stylizacja zaś lekka, ładna i wygodna ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz pięknie i elegancko. Bardzo lubię jeans.

    http://szmatyswiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zestaw i piękne zdjęcia :) Ja noszę w sumie tylko dżinsowe spodnie, ale to dlatego, że za koszulami nie przepadam :) Pozdrawiam i dziękuję za wizytę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny zestaw, bardzo fajna torba:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja lubię jeans ;) świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zestawienie idealne i bardzo podobają mi się szpilki ! :)
    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę :)

      Usuń
  25. lubię łączyć różne odcienie dzinsu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny jeansowy zestaw, wyglądasz naprawdę dobrze. :) Pasuje Ci ta fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie do końca przepadam za jeansem, ale Ty wyglądasz w nim zjawiskowo. Wszystko tworzy spójną, stonowaną całość.
    P.S. Też zwróciłam uwagę na pokaz Balmain'a. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. idealnie dobrałaś dodatki! super look! bardzo mi się spodobał :)) obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Extra stylizacja, bardzo lubię zestawy dżinsowe, wyglądasz rewelacyjnie!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Torebka najbardziej spodobała mi się z tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. podobają mi się okulary i torebka! zdjęcia też super :]

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz genialnie:)),spodnie skradły moje serce<3 :):*:*

    OdpowiedzUsuń
  33. you're so pretty! :)
    visit my blog if you want - http://eittapattie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  34. klasyczne polaczenie, dosc bezpieczne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. nie cierpie chodzić w długich jeansach!! Mam dyskomfort :D

    OdpowiedzUsuń
  36. You look gorgeous and chic in this outfit!

    Visit my blog: www.sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Great jeans and necklace dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie kochana- absolutnie moje klimaty, zwłaszcza, że jeans ja również uwielbiam ! :)
    Złote dodatki i czerwone akcenty na ustach i paznokciach, to tutaj strzał w dziesiątkę, super ożywiają i dodają zmysłowości i kobiecości :
    miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  39. O tak wiosenna kolekcja Balmain była genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny total look:)!
    zapraszam do mnie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. wonderful look dear! lovely jeans and shoes :)
    maybe we can follow each other?let me know so i follow you back

    xx
    http://www.kimvalledor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. ładnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  43. dziękuję za wszystkie miłe słowa :**

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie, świetnie! Połączenie bardzo stylowe :)

    OdpowiedzUsuń