GROSZKI ZAWSZE MODNE

Witam!      Motywem przewodnim mojej stylizacji są groszki, które wielu stylistów okrzyknęło najmodniejszym wzorem tego lata. Mi osobiście...

Witam!

     Motywem przewodnim mojej stylizacji są groszki, które wielu stylistów okrzyknęło najmodniejszym wzorem tego lata. Mi osobiście bardzo podobają się grochy na ubraniach, chociaż do pewnego momentu kojarzyły mi się z szafą "starszej pani". Jako, że kobieta zmienną jest, to i moje zdanie zmieniło się na przestrzeni lat. Dzisiaj nie wyobrażam sobie swojej szafy bez chociaż jednej rzeczy w grochy. A Wy lubicie ten trend?
     Moja stylizacja utrzymana jest w tonacji beżowo-granatowej, do całości dobrałam beżowe szpilki, granatową torebkę oraz złoty zegarek.











Koszula - Butik
Spodnie - Bershka
Szpilki - All
Torebka - All

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

You Might Also Like

33 komentarze

  1. śliczna kobaltowa torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uważam, że grochy wracają do trendów :) A Tobie bardzo w nich do twarzy! :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe szczęście że kobieta zmienną jest, ponieważ pięknie Ci w groszkach ;)
    Cielisty kolor plus czarne groszki super pasują do Ciebie ;)
    I torebka, jest świetna :)
    Pozdrawiam ciepło i życzę miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne połączenie :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra zestaw! Podoba mi się połączenie tych dwóch kolorów :*

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczo wyglądasz w tym zestawie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie zestawiłaś ze sobą kolory <3
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. taką elegancję, to ja lubię :)
    a butami w kolorze bluzki mnie urzekłaś - uwielbiam taką dbałość o detale!

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość bardzo ładna. :)

    Miłego wieczoru,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bardzo lubię gorszki, są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię małe groszki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Groszki każdej stylizacji dodają dziewczęcości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja równiez zaopatrzyłam się w groszki w tym roku. Świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak mi się podobają takie buty, ach <3

    OdpowiedzUsuń
  15. zakochałam się w butach , cudne !

    http://amachuano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi dear. I am totally inlove with your blog, so stylish! :) Follow each other? let me know and as soon as possible I am do it same. Have a nice day and creative blogging :))
    http://szepsegpotty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Całościowo outfit wygląda świetnie! :)

    +Obserwujemy?
    dashapassions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw ! Koszula cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie ci w tych groszkach :) a i buciki piękne!

    pozdrawiam cieplutko i z przyjemnością obserwuje :)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oo kropeczki.. super!
    pozdrawiam fibane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny outfit
    Pozdrawiam, Patricia

    OdpowiedzUsuń
  23. kolorystyka mi się podoba. :) nie przepadam za grochami, ale u Ciebie bronią się jak nic!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wygladasz! Zapraszam do siebie! Co powiesz na wspólna obserwacje? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuję za wszystkie komentarze! :)

    OdpowiedzUsuń