BLACK & WHITE

Witam Kochani,     To już kolejny post ze spódnicą maxi. Długie spódnice są dla mnie numerem jeden w te wakacje. Uwielbiam łączyć je z róż...

Witam Kochani,

    To już kolejny post ze spódnicą maxi. Długie spódnice są dla mnie numerem jeden w te wakacje. Uwielbiam łączyć je z różnymi bluzkami, mniej lub bardziej eleganckimi. Maxi, którą wam dzisiaj prezentuję, ma ciekawą plisowaną strukturę, jest koloru białego i skradła moje serducho od pierwszego wejrzenia. I chociaż rozum mówił "po co Ci kolejna maxi spódnica", to nie mogłam się jej oprzeć :)
    Dobrałam do niej czarną, gipiurową bluzkę, która jest kolejną rzeczą, wykorzystaną do maximum w te wakacje. Lubię takie funkcjonalne rzeczy, które mogę łączyć, tak jak chcę. Buty w kolorze czarnym, złote dodatki i całość gotowa. Jak Wam się podoba?

Miłego weekendu :*













Spódnica - Butik
Bluzka - Signific
Puzderko - Primark
Buty - New Yorker

Stylizacja: BLACK & WHITE

You Might Also Like

35 komentarzy

  1. Piękna spódnica ! <3
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny zestaw, spódnica jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna jest, bardzo zgrabnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw, szkoda tylko, że ja ze względu na figurę nie mogę w takich chodzić...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawienie, a bluzeczka jest przepiękna! :) Do mnie jakoś nie przemawiają dłuuugaśnie spódnice. Może kiedyś z czasem.....
    Przesyłam pozdrowienia ;****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze byłam na nie :) spróbowałam i nie żałuję :***

      Usuń
  6. Bardzo fajne połączenie :) Te kolory razem zawsze się sprawdzają :D
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze uwielbiam biało-czarne czy czarno-biale stylizacje :)
    Po drugie super, że ta bluzka jest w kolorze czarnym a nie białym czy ecru, bo takich jest już cała masa :)
    Po trzecie wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie i delikatnie;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie! No i do tego ekstra złote dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe połączenie - piękna spódnica i bluzka! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. spodnica cudownie wydluza ci nogi! <3


    http://czesc-jestem-daria.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie przepadam za takimi spódnicami , bo mi się nie podobają , ale bluzka jest ładna ;)

    http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com/2014/08/day-with-friend.html

    OdpowiedzUsuń
  13. biel, plisy, długość maxi - tyle wystarczy żeby spódnica była idealna! Pięknie wyglądasz. Do tego ta czarna interesująca góra i czarne sandałki. Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. koronkowa bluzka i plisowana spodnica... no to jeszcze nie wpadlam! bardzo inspirujaca stylizacja!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna spódnica i torebka!

    OdpowiedzUsuń
  16. klasyka wygladasz uroczo w takim polaczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. black and white zawsze mnie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  18. biel z czernia zawsze swietnie wspolgraja ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie wyglądasz :)

    http://oliwia-moda-dodatki.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  20. <3333 swietna stylizacja !
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzka jest mega <3 Poluję na taką z długim rękawem :) Połączenie jej z białą spódnicą maxi było strzałem w 10 <3
    pozdrawiam, Kasia (porcelanna.pl)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakby mogła nie skraść;-)wyglądasz świetnie,a połączenie super!

    OdpowiedzUsuń
  23. AJ plisowane maxi to ja uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie to wygląda <3
    Spódnice maxi sa cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam tutaj do Ciebie zaglądać,jak zwykle świetnie!!:):*

    OdpowiedzUsuń
  26. Niby ryzykowne połączenie, ale wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Skąd taki biały lakier?

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuję za wszystkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie połączenie kolorów zawsze dobrze wygląda. Butki mi się spodobały ; )

    OdpowiedzUsuń