URODZINOWO

Witam Kochani!       Przepraszam za tak długą przerwę w blogowaniu. Czasami życie płata figle i nic nie układa się tak, jakbyśmy tego chci...

Witam Kochani!

      Przepraszam za tak długą przerwę w blogowaniu. Czasami życie płata figle i nic nie układa się tak, jakbyśmy tego chcieli. Życie to nieustanna walka i pokonywanie przeszkód. Zastanówmy się jakby było nudno, gdyby wszystko układało się po naszej myśli? Ja nie potrafię sobie tego wyobrazić :) chociaż...
Wydarzenia ostatnich tygodni przyczyniły się do tego, że zaniedbałam bloga. Obiecuję poprawę!
      Dzisiaj mam urodziny i najbliżsi miło mnie zaskoczyli, dostałam swój wymarzony aparat, więc jeden problem z głowy :) Postaram się, żeby stylizacje pojawiły się jeszcze w tym tygodniu, a tymczasem uciekam świętować.

Zostawiam Was ze zdjęciami z dzisiejszego dnia :)

Buźka ;)


Takie oto prezenty, otrzymałam do teraz, a jest dopiero godzina 12 :) Jeszcze tyle dnia przede mną :))







Fryzura, torebka i buty przygotowane, jeszcze tylko zmiana sukienki i można świętować :)




Sukienka - Pull and bear
Buty - StyloweButy
Torebka - Parfois

Miłego dnia :**

Stylizacja: MIĘTOWY MIX

You Might Also Like

13 komentarzy

  1. Wszystkiego co najlepsze kochana! świetne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najpiękniejszego i najlepszego!!!!!!
    Życzę Ci żeby wszystkie marzenia Ci się spełniły!!!
    i jeszcze 5x tyle prezentów !
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego! Aparat na pewno jest idealnym prezentem!

    OdpowiedzUsuń
  4. super prezent ten aparat, zazdroszczę!


    myuuniverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo kolejna posiadaczka Sony :)) Wszystkiego, co najlepsze ! :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego najlepszego!

    drozdzikz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Very beautiful<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zazdroszczę aparatu! też musze zainwestować w lepszy sprzęt ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz i buciki śliczne, a prezenty bardzo udane :)
    Życzę Ci wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, szczęścia, miłości i pomyślności, a ponadto dużo sukcesów w blogowaniu i pięknych zdjęć tym wspaniałym sprzętem! Sto lat! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za wszystkie życzenia! :):**

    OdpowiedzUsuń
  11. Co to za model aparatu? wydaje mi się że to sony DSC HX300 ale nie jestem pewien :)

    OdpowiedzUsuń