MAXI SKIRT

Witam,       Przedstawiam Wam dzisiaj moją maxi spódnicę, która jest idealna na takie upalne dni. Połączyłam ją z czarną, koronkową bluzką ...

Witam,

      Przedstawiam Wam dzisiaj moją maxi spódnicę, która jest idealna na takie upalne dni. Połączyłam ją z czarną, koronkową bluzką i złotymi dodatkami. A Wy lubicie spódnice takiej długości?

Całuję :*









Bluzka - Reserved 
Spódnica - Allegro
Buty - River Island
Biżuteria - Allegro 

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

You Might Also Like

52 komentarze

  1. wszystko, co maksi kocham szczerze, więc i tej spódnicy nie mogę nie pokochać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko, co maksi kocham szczerze, więc i tej spódnicy nie mogę nie pokochać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, musiałam kupić kolejną maxi... No po prostu nie mogłam się oprzeć :))

      Usuń
  3. W mojej szafie szczerze nie ma żadnej spódnicy ani sukienki maxi, wiem , że źle bym się czuła w takim czymś :* Buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie :) zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym sezonie bardzo spodobały mi się spódnice maxi, najbardziej chciałabym krótką z przodu i długą z tyłu, wiesz gdzie taką dostanę??:)
    Www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co mnóstwo takich maxi spódnic jest na allegro. Jedyny minus, że nie można tego zmierzyć i różnie to bywa z wymiarami, trzeba się uważnie mierzyć :)

      Usuń
  6. Jejciu!!! mam maxi w takim kolorze i też noszę ją z taką koronką i dodatkami! heheh :):)
    Piękneeeeee bucikiii !!! Chcę takie!! Gdzie kupiłaś ?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kupiłam je w river island :**

      Usuń
  7. Ja mam zamiar w końcu w tym roku zainwestować w taką spódnicę :)
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna ta bluzeczka! <3 a na mgiełkę poluję już od jakiegoś czasu ^^
    Pozdrawiam!
    Aurora, OFF

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz rewelacyjnie,jak Bogini !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. This maxi skirt is really beautiful!!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej,piękną masz tą spódnicę.Ale buty to już totalna bomba!! Wszystko się pięknie ze sobą komponuje. Zapraszam serdecznie: www.kawalekomnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne połączenie :))
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam maxi dress, czuję się w nich chyba najlepiej ze wszystkich ubrań :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. o, podobny look mam w wersjach roboczych u siebie :) śliczne sandały!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja przekonałam się do maxi w tamtym roku. W rym roku zakupiłam kilka sukienek maxi oraz spódniczkę. Zdecydowanie lubię taki fason. Wyglądasz fantastycznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz obłędnie! Uwielbiam sukienki maxi! Zestaw utrzymany w pięknej kolorystyce ;-)
    Pozdrawiam!

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. przepięknie! Promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie wyglądasz :))) widziałam niedawno te sandałki w River Island i żałuję, że ich nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko prezentuje się pięknie ale buty podbiły moje serce totalnie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham Twoje buty, są fenomenalne !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne buty, wyglądasz bardzo stylowo

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna maksi, sama czekam na moją pierwszą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fabulous look<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne masz te sandałki :) rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja wolę krótsze spódnicę :) ładną masz tą bluzeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piekne buty :)) na bogato :))!
    pozdrowienia E., :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne sandałki :)
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ja nie noszę długich spódnic, ale Twoja stylizacja jest naprawdę fajna, dodatkowy plus za biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Masz wspaniałego bloga. Przeglądnęłam wcześniejsze posty, które mi się bardzo spodobały. Będę tu często wpadać :) .
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Swietna stylizacja! :)
    http://sensiblees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Czekam kochana na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i już jest :) dziękuję za te miłe słowa powyżej :):*

      Usuń
  32. Nie zdominują krótkiej strony mojej szafy;-),ale mam i od czasu do czasu też pomykam:-)Sandałki boskie<3

    OdpowiedzUsuń
  33. Great Post. Lovely Blog. Really loving your blog.
    I am following your blog. Hope you will follow back,xxx
    My blog new post click & comment

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny zestaw! spódnica i koszulka super!

    obserwuje i pozdrawiam!
    yennefer-fashion.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. dziękuję za wszystkie komentarze :***

    OdpowiedzUsuń