FLORAL DRESS

Witam,      Na szczęście piękna pogoda wróciła i sprzyja letnim stylizacjom. Chciałam Wam przedstawić moją kwiatową sukienkę w letnich k...

Witam,


     Na szczęście piękna pogoda wróciła i sprzyja letnim stylizacjom. Chciałam Wam przedstawić moją kwiatową sukienkę w letnich kolorach. Od pierwszego założenia skradła moje serce <3 Do całości dobrałam beżowe sandałki i torebkę w chabrowym kolorze. 
Ja jestem zakochana w tym zestawie, a Wam jak się podoba? :)


FLORAL DRESS


FLORAL DRESS

FLORAL DRESS

Kwiatowa sukienka


Kwiatowa sukienka

Kwiatowa sukienka

FLORAL DRESS


Sukienka - Sugarfree
Torebka - Allegro
Buty - Stradivarius

Stylizacja: FLORAL DRESS

You Might Also Like

46 komentarzy

  1. Ta sukienka jest piękna! Ma cudowne kolory <3 zapraszam do mnie na www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci w tej sukience :)
    http://fcknlady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, bo wszystko do siebie pasuje!
    sukienka ujęła mnie miseczkami na biust - lubię takie modele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne letnie kolory! sukienka idealnie podkresla twoje atuty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka. Pieknie wygladasz.;-)
    Dodaje blog do obserwowanych i zapraszam do mnie :)
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna Stylizacja !! A sukienka moje serce również skradła !!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka <3 zapraszam na spolkasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka! Podobnej właśnie szukałam :)
    A urody to niejedna może Ci pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka jest fantastyczna;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta sukienka jest świetna , pięknie w niej wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Boska jest ta sukieneczka kochana!! Te kolory robią dużą robotę, mega przyciągają wzrok, z całą pewnością obejrzałabym się za Tobą na ulicy z nutką zazdrości w oku ;) hehe wspaniale wyglądasz, bardzo mi się podoba :) Uwielbiam takie radosne, wyraźne kolorki :) A tej spódniczki poszukuj na stronce Bershki, może jeszcze będzie :) buziaki :* udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna, pełna optymistycznych kolorów sukienka :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sukienka,idealna na lato i te kolory mmm! :)

    http://agamafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka :)
    Bardzo mi się podoba
    Pozdrawiam i zapraszam >>>>>>> http://solodayworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna jest ta sukienka:),pięknie wyglądasz:)
    Zapraszam na nowy post w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukienka *,*

    Zapraszam :)
    http://ourfunfashion.blogspot.com/?m=1

    Pozdrawiam Ruda ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna sukienka! Takie egzotyczne wzory są teraz bardzo modne, więc świetny wybór *.*

    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna sukienka! od razu przenosi w klimat tropikalnej wyspy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorowo,letnio,super!Wyglądasz kwitnąco:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje też skradła, wyglądasz świetnie..!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow świetnie wygląda ta sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  22. fantastyczna sukienka! pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie wyglądasz :)
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wygladasz! Zapraszam do siebie. Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Bardzo mi na tym zależy. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  25. sukienka jest cudowna <3


    ps. a u mnie? SILVER SNAKE na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna ta sukienka :) świetnie na Tobie leży :) i dodatki bardzo fajnie dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie wyglądasz w tej sukience :) a buciki są obłędne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękna sukienka ! <3
    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak to napisz u mnie na blogu :)
    + zapraszam do KONKURSU który zawarty jest w najnowszym poście! :)
    www.stylevoila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  29. Dear, I found your blog randomly and I’d like to say it’s fabulous! You have amazing photos & style! Everything is perfect!

    will be happy if you’ll find a minute to visit my blog)

    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  30. fajny blog, miło się czyta ;) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    obserwacja za obserwację!
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/07/read-all-about-it.html
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/07/lay-me-down.html dwie nowe notki! zapraszam serdecznie każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Prosiłabym także o poklikanie w baner sammydress(pierwszy po prawej stronie bloga)dla Ciebie to tylko chwila, a dla mnie znaczy wiele. Z góry dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz racje, świetnie to wygląda :)
    Obserwuję, mam nadzieję, że robisz to samo u mnie :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna jest ta sukienka! Ja w sumie ich nie lubię, i zakładam jeśli jest coś większego na co wypada ją założyć. Po prostu nie czuję się w nich komfortowo :( Zazdroszczę kobietom i dziewczynom, które bardzo dobrze czują się w takich outfitach jak ty, no cóż noszenie sukienek, czy spódniczek nie jest niestety mi pisane, ponieważ w nich tracę pewność siebie :(
    http://otymwlasniemowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może z czasem się to zmieni :) trzymam kciuki :*

      Usuń
  34. Świetne ma kolory ta sukienka, jest boska ! :) Pięknie w niej wyglądasz. ;D
    I te Twoje dłuuugie włosy.... <3<3<3 Ahhhhh! Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajna energetyczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  36. dziękuję za wszystkie komentarze <3

    OdpowiedzUsuń