YELLOW DRESS

Witam,       W dzisiejszej stylizacji chciałam zaprezentować moją letnią, żółtą sukienkę, w której wybrałam się na Wrocław Fashion Meet...

Witam,

      W dzisiejszej stylizacji chciałam zaprezentować moją letnią, żółtą sukienkę, w której wybrałam się na Wrocław Fashion Meeting. Zdjęcia nie oddają jej koloru, w rzeczywistości ma bardziej intensywny odcień. Do tego zestawu ubrałam buty Bershka, które niestety ogłosiły strajk, przez co ucierpiały moje stopy. 
      Nie wiem dlaczego, ale w taką pogodę buty, które zawsze były najwygodniejsze, okazują się wielkim złem. Macie jakieś sprawdzone sposoby na milion pęcherzy, rany na stopach? 



YELLOW DRESS

YELLOW DRESS


YELLOW DRESS


YELLOW DRESS

YELLOW DRESS

Sukienka - butik
Buty - Bershka
Torebka - H&M

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

You Might Also Like

66 komentarzy

  1. pięknie Ci w żółtym! bardzoś zgrabna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję Kochana :) Pamiętaj o nazwie szminy :))

      Usuń
  2. Pięknie!
    Sukienka w podobnym kolorze jest właśnie na mojej wyprzedaży szafy: Klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Po raz kolejny czarująca sukienka a w niej urocza Ty :-))

    http://lardyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale wyglądasz, żółty jets to kolor stworzony dla Ciebie, świetnie kontrastuje z Twoimi ciemnymi włosami :) Dookoła żółć mnie otacza, a ja dopiero zorientowałam się, że nic w tym kolorku nie mam w swojej szafie :O aaaaa... :| koniecznie muszę to zmienić :) miłego dnia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję, chętnie zobaczę Cię w żółtej stylizacji :))

      Usuń
  5. Bardzo twarzowa sukienka. Na pęcherze tylko plastry Kochana Compeed (u mnie się świetnie sprawdzają) albo coś w tym rodzaju;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, kupiłam te plastry i pomogły :))

      Usuń
  6. wszystko mi się bardzo podoba od sukienki po torebkę aż do bucików :)

    OdpowiedzUsuń
  7. żółty i czarny - cudowne połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyglądasz w tej sukience ;)

    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia :)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj piękny wygląd i bardzo ładna sukienka jest bardzo modnym kolorze na lato! wygląda świetnie, śledzę od teraz i zapraszam do odwiedzenia i do mnie na moim blogu można znaleźć ciekawe artykuły, buziaki :)

    http://Encimademiszapatos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) chętnie odwiedzę Twojego bloga ;)

      Usuń
  10. cudownie wyglądasz w tej sukience:*)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna sukienka ! A Ty jak zawsze wyglądasz rewelacyjnie :) Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  12. nice yellow dress. i think you look gorgeous in it! ^^)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń
  13. Po pierwszym zdjęciu już Cie uwielbiam:) Obserwuję z przyjemnością i zapraszam na NOWY post:* buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wygladasz w tej sukience!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna sukienka! Ja również mam problem z butami na obcasie w taką pogodę:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Oj nogi to temat rzeka :)

      Usuń
  16. Świetny post!
    Zapraszam do mnie :)
    patrycjafashionlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna sukienka, bardzo ładnie wyglądasz!:)
    fajny blog, ciekawe posty z pewnością będe zaglądać tu częściej..obserwuję!
    zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) na pewno odwiedzę Twojego bloga :)

      Usuń
  18. Przepięknie w tej sukience wyglądasz :) rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach, zachwycałam się już na Fashionwall - jak dla mnie jest idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie Ci w żółtym :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna sukienka, kolor przyciąga uwagę :) Obserwuję i zapraszam do mnie !
    www.llealicious.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Torebka *-*
    http://everythhingg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna sukienka <3 Ładnie Tu !

    http://leonisplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń