WROCŁAW FASHION MEETING vol.4

Witam, Podczas Wrocław Fashion Meeting nie robiłam za dużo zdjęć, ponieważ chciałam skorzystać z uroku tych dni. Na początku myślałam o t...

Witam,

Podczas Wrocław Fashion Meeting nie robiłam za dużo zdjęć, ponieważ chciałam skorzystać z uroku tych dni. Na początku myślałam o tym, że zrobię bardzo długą fotorelację, ale na chęci się skończyło. Na tego typu evencie byłam pierwszy raz i na pewno nie ostatni. To świetne wydarzenie dla ludzi, którzy kochają modę i dobrą zabawę.





To już czwarta edycja tego modowego wydarzenia. Osoby, które w nim uczestniczyły, mogły zobaczyć pokazy mody polskich, jak i zagranicznych projektantów. Podczas pokazów prezentowana była oczywiście moda damska, ale nie zabrakło również męskich akcentów. Podczas modowej niedzieli miał miejsce premierowy pokaz mody dziecięcej Agnieszki Lisiewicz, co tłumaczyłoby tłum dzieci w tym dniu. Więc jak widzimy, każdy mógł znaleźć coś dla siebie. W trakcie trwania WFM można było zrobić zakupy u ponad 100 wystawców, u których można było zaopatrzyć się w piękne ubrania, biżuterię, buty itp.






 Wrocław Fashion Meeting to nie tylko ubrania, moda. Podczas tego wydarzenia można było skorzystać ze strefy piękna, do której zaliczały się makijaże, zabiegi kosmetyczne, konsultacje ze stylistami. Najbardziej w strefie piękna spodobała mi się analiza kolorystyczna, każda osoba mogła się jej poddać. Świetnie jest znać swój kolor personalny. Na evencie znalazło się również coś dla smakoszy, bowiem otwarta była strefa modnych smaków, na której można było degustować wina, ale również zrobić zakupy czy dobrze zjeść. Jak widzimy, każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

 Ja najbardziej czekałam na rozstrzygnięcie czwartej edycji konkursu stylizacyjnego "Stylowy Wrocław i Fashion.WP.PL", organizowanego we współpracy z portalem Wirtualna Polska.


       Konkurs stylizacyjny wygrała Marlena Piękoś (dziewczyna z wiankiem :) 



Oczywiście, jak mogłam zapomnieć o prowadzącym wydarzenie Conrado Moreno. Zdecydowanie pasował do tej roli. Oczywiście, jak każda kobieta lubię dobrze ubranych mężczyzn. Sami oceńcie jego ubiór, ja jestem na tak :) 





A teraz kilka słów ode mnie. Zdecydowanie ten weekend zaliczam do bardzo udanych, zachęcam wszystkich do uczestnictwa w kolejnych edycjach. Najbardziej przypadły mi do gustu pokazy mody: Aleksandry Markowskiej, Szafy oraz MILITY NIKONOROV (znanej z programu Project Runway). Ale, żeby nie było za słodko, tak jak to w życiu bywa trochę słońca, trochę deszczu. Były rzeczy, które niestety wymagają dopracowania jak nagłośnienie. Siedziałam w pierwszym rzędzie i niestety było wiele momentów, w których nie słyszałam tego, co mówi prowadzący. No, ale to tylko taka drobnostka, która na pewno nie miała większego znaczenia, biorąc pod uwagę całokształt wydarzenia.

You Might Also Like

7 komentarzy

  1. Mam nadzieję, że zobaczymy się już na przyszłej edycji! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. PS Czy to czasami nie do Ciebie uśmiechałam się stojąc już na ogłoszeniu wyników? Siedziałaś blisko sceny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, koniecznie musimy się zobaczyć! <3 Tak, tak to byłam ja :)) siedziałam blisko sceny, w pierwszym rzędzie :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do sprawdzenia mojej relacji WFM

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny miałaś ten weekend zazdroszczę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey beauty love ur new post .Keep posting .
    Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń