KOSZULA W USTA

Witam,       Dzisiejsza stylizacja to połączenie jeansów z koszulą w usta. Co myślicie o takim deseniu? Do całości dobrałam czerwone szpil...

Witam,

      Dzisiejsza stylizacja to połączenie jeansów z koszulą w usta. Co myślicie o takim deseniu? Do całości dobrałam czerwone szpilki. Zestaw prosty, na luzie. Osobiście uwielbiam takie zestawienia :)

Pozdrawiam :)


KOSZULA W USTA

KOSZULA W USTA

KOSZULA W USTA

KOSZULA W USTA

KOSZULA W USTA

KOSZULA W USTA


KOSZULA W USTA

Koszula - Asos
Buty - CCC
Spodnie - Bershka

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

You Might Also Like

69 komentarzy

  1. Piękna koszula! A buty - zjawiskowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawiązując do koszuli jest boska, wspaniale komponuje się do szpilek :)) Podoba mi się Twój blog :)) Zapraszam także na mojego: http://www.slavko-p.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowicie wyglądasz :) wszytko piękne

    http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz nieziemsko. Masz cudowną urodę, zazdroszczę! :))

    Zapraszam do mnie na bloga i facebook'a :)
    ayvinn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo twarzowo!
    masz ciemne włosy, w czerwieni Ci do twarzy, dlatego wybór koszuli w printy w takim właśnie kolorze to był strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wyglądasz a koszula całuśna :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja ! super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. koszulę gdzies już wczesniej widziałam tyle ze w innych odcieniach, ta jest na prawdę super taka delikatna :)
    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem koszulomaniaczką więc dla mnie bomba :D gdzie ją kupiłaś? :)
    podrawiam

    (sercehanny.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja jest z Asos, ale widziałam je również w Stradivarius'ie :)

      Usuń
  10. Super stylówa ;*

    Zapraszam także do mnie przerabiam ubrania może coś Cię zaciekawi ;)
    http://hermosos-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. też miałam na oku tą koszulę;-) super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwona szminka i czerwone szpilki pięknie pasują do tej koszuli :) Wyglądasz przeuroczo !
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna koszula całuśna :) a szpilki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zestawienie :) A koszula cudo ! Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta koszula od dawna zwraca moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna koszula :) super się z niej prezentujesz ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :D

    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam taką koszulę. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy ta koszula jest ze Stradivariusa? Bo na bardzo podobną czaiłam się niedawno, ale ostatecznie ktoś sprzątnął mi ją sprzed nosa :/ Świetny zestaw, czerwone szpilki są boskie <3 są tutaj idealnym wykończeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie :) Wiesz moja koszula jest z Asos, dostałam ją bardzo dawno temu w prezencie. Widziałam je również w Stradivariusie. Nawet czarną w czerwone usta :)

      Usuń
    2. Nooo w Stradku było ich dużo, różne kolory i wzory, dlatego to mnie zmyliło :P tak czy siak, prezentuje się fantastycznie! :) dzięki za odwiedzinki, buziaki :*

      Usuń
  19. piękna jest ta koszula i szpilki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietne zdjecia, bardzo fajna koszula;)

    OdpowiedzUsuń
  21. GREAT Look!!! Nice Blouse

    FOLLOW MY BLOG / Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwyk;e świetnie,a szpilki,mimo tego,że nie lubię czerwonego są przepiękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam usta :) śliczna koszula i buty, piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Idealny zestaw, sama bym w taki wskoczyła ;) ta całuśna koszula i czerwone szpilki robią wrażenie :)

    http://rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Love your shirt! The outfit is so cute and your look stunning! Just found your blog and really love it! Would you like to follow each other on GFC, facebook and bloglovin to stay in touch? Let me know, thanks!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna koszula!! ;))
    Pozdrawiam;))

    http://fashion-styleeee.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  27. dziękuję za wszystkie komentarze :):**

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna koszula! :)
    Pozdrawiam, www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Great shirt dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna koszula i te szpilki.. uwielbiam.. :))

    OdpowiedzUsuń
  31. genialna koszula i przepiękne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny zestaw, pięknie wygladasz :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. sliczna stylizacja :0 wygladasz bosko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Koszula jest świetna!
    A czerwone szpilki - klasyka zawsze dodają "to coś" ;)

    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Też jestem fanką takich nieskomplikowanych zestawów. Jeden akcent w postaci czerwieni wystarczy, aby wszystko było wdzięczne, z klasą i nieprzesadzone. Super! :)

    Pozdrawiam,
    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna ta koszula! i bardzo dobrze w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna koszula, idealnie ją zestawiłaś z tymi spodniami i szpilkami :)
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. cudnie wyglądasz! Idealny zestaw na co dzień. Koszula rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  39. właśnie na nią poluję! :D ach...

    +z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Koszula z butami daje świetny efekt, super ;)
    Pozdrawiam Cię, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/
    https://www.facebook.com/NabilUnity

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny blog ;) fajna z Ciebie dziewczyna ^.^
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj i daj znać ;))

    pozdrawiam
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna jest ta koszula! Nie dawno widziałam gdzieś w galerii taką:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie wyglądasz! :) bardzo podoba mi się pomysł z tą związaną koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Jednym słowem całuśnie;-)super!

    OdpowiedzUsuń
  46. Halo, halo. co to za urlop od blogowania? Czekamy na nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana będą, będą nowości :) Obiecuję ;)

      Usuń
  47. świetne szpilki, zanim zobaczyłam zdjęcia, myślałam, że włożysz koszulę do ust :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah :) to jest nawet dobry pomysł :)

      Usuń
  48. Great look!

    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  49. Kiedy jakiś nowy post ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno pojawi się w tym tygodniu :)

      Usuń
  50. Fantastyczna koszula! Piękna stylizacja, wyglądasz świetnie :)
    www.porcelanna.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ładna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękną masz koszulę :)
    Może wspólna obserwacja ? CLICK odp u mnie ,ja na pewno sie odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  53. jaka całuśna koszula :D bardzo stylowo:)

    OdpowiedzUsuń
  54. love your shirt and heels! you look stunning <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  55. dziękuję za wszystkie komentarze :):*

    OdpowiedzUsuń