BLACK & GOLD

Witam Kochani :)       Chciałam bardzo podziękować za wszystkie komentarze i ciepłe słowa, które otrzymałam w poprzednich postach. To dla ...

Witam Kochani :)

      Chciałam bardzo podziękować za wszystkie komentarze i ciepłe słowa, które otrzymałam w poprzednich postach. To dla mnie bardzo dużo znaczy i daje mi takiego ogromnego "kopa". Muszę się też Wam pochwalić, że dostałam zaproszenie na casting do programu modowego w TV. Jednak z nadmiaru obowiązków i planów musiałam zrezygnować z propozycji, ale kto wie, może w kolejnej edycji wezmę udział.
      Co do dzisiejszej stylizacji, to oczywiście przeważa kolor czarny. Będzie się on pojawiał w moich zestawieniach dosyć często, bo jak już kiedyś wspominałam, jest jednym z moich ulubionych kolorów. Do całości dobrałam złote dodatki oraz buty w kolorze camel.

Miłego dnia:*











Sukienka - all
Buty - Lewski
Torebka - H&M

BLACK & GOLD

You Might Also Like

25 komentarzy

  1. Cudowna sukienka i zegarek<3
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post i zdjęcia ; )
    Zapraszam również do mnie - http://xgabbi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka, zdjęcia świetne. A budek tel. to chyba teraz już jak na lekarstwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne zdjęcia! wyglądasz rewelacyjnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka pasuje do ciebie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka piękna sukienka, rewelacyjnie na Tobie wygląda :)
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz! bardzo klasycznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna sukienka !!!;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sukienka! Zwłaszcza ta transparentna góra!

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna sukienka, podobają mi się takie transparentne elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealna sukienka, wspaniałe połączenie
    <3

    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie kochana,masz bardzo ładne brwi!:)
    Zapraszam w wolnej chwili no i obserwuję oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te Twoje rozkloszowane sukieneczki, zawsze tak ładnie w nich wyglądasz :) ta siateczka z przodu i przeuroczy paseczek dadają niebanalnego charrakteru :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. swietnie wygladasz i widac, dobrze sie czujesz w danym stroju :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję za wszystkie komentarze :**

    OdpowiedzUsuń