BLACK DRESS

Witam :)      W dzisiejszej stylizacji będzie można zobaczyć sukienkę o luźnym kroju, w kolorze czarnym. Całość rozjaśniłam dodając kolorow...

Witam :)

     W dzisiejszej stylizacji będzie można zobaczyć sukienkę o luźnym kroju, w kolorze czarnym. Całość rozjaśniłam dodając kolorowy naszyjnik. Jako dodatki do całego zestawu - szpilki Bershka oraz skórzana kopertówka z szafy mamy.

PS Wybiera się ktoś na Wrocław Fashion Meeting? Ja już nie mogę się doczekać :))










Sukienka - H&M
Buty - Bershka

BLACK DRESS

You Might Also Like

39 komentarzy

  1. bardzo ładna jest ta sukienka! lubię takie kroje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja też uwielbiam takie kroje, chociaż długo się do nich przekonywałam :)

      Usuń
  2. sukienka bomba ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! :)

    http://make-upbyamelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest boska, a właścicielka wygląda w niej rewelacyjnie ! :DD
    POZDRAWIAM! :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyglądasz ;) Naszyjnik ozdabia całość. Super!
    P.S.
    Zapraszam do mnie na małe, pierwsze na blogu rozdanie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka! <3 Gdzie taką kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Sukienkę kupiłam w h&m :)

      Usuń
  7. Genialny naszyjnik i sukienka :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam brunetki w czerni! Wyglądasz bardzo ładnie. Pomimo tego, że naszyjnik to taki maleńki element całej stylizacji bardzo przykuwa spojrzenie :) Zapraszam do siebie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka jest idealna dla ciebie :) wyglądasz sexi :)

    z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniała sukienka, idealnie w niej wyglądasz! Do tego świetny naszyjnik!

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog, będę tu zaglądać częściej ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka :) też na nią w zeszłym roku polowałam, ale w innym kolorze :P

    OdpowiedzUsuń