WĘŻOWY WZÓR

Witam,       Dzisiejszy zestaw składa się z przetartych, czy jak ktoś woli "dziurawych" jeansów oraz luźnej bluzki z motywem węż...

Witam,

      Dzisiejszy zestaw składa się z przetartych, czy jak ktoś woli "dziurawych" jeansów oraz luźnej bluzki z motywem wężowym. Do tego dobrałam beżowe koturny oraz dodatki w kolorze złota. 
      Jeżeli komuś podobają się przetarte jeansy, to w internecie krąży kilka ciekawych filmików, jak je zrobić. Przy użyciu pumeksu i papieru ściernego możemy w ciekawy sposób zmienić starą parę jeansów.







                         





Bluzka - Bershka
Spodnie - all
Buty - Bershka

WĘŻOWY WZÓR Miłego weekendu :**

You Might Also Like

29 komentarzy

  1. Ciekawy zestaw, wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna ta bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny zestaw, świetna bluzka

    OdpowiedzUsuń
  4. i przetarcia (a Twoje są też takie hend - mejd, czy oryginalne ;)?), i bluzka, i buty bardzo mi się podobają :)
    no i zdjęcia! będę tu częściej zaglądać,
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje oryginalne, jednak mam w swojej szafie kilka par jeans'ów, które zrobiłam sama :) Tylko, że robiłam takie przetarcia na ciemnych jeans'ach, a to nie wygląda już tak fajnie :) Dziękuję Kochana :*

      Usuń
  5. wow, pięknie wyglądasz! ciekawy blog! <3
    littleprettylouis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo spodobała mi się stylizacja, najbardziej bluzka;)
    Zapraszam do nas http://wearefashionkilla.blogspot.com/
    Paulina:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz Kochaniutka :*

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie wygladasz kochana Z pozdrowieniami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. w takim wydaniu wężowy wzór bardzo mi się podoba;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo buty świetne:) będę szukać podobnych czarnych:)

    pozdrawiam, A:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) widziałam kiedyś w deezee.pl bardzo podobne i właśnie w kolorze czarnym :)

      Usuń
  11. Baardzo fajne połączenie, bluzka genialna :)

    OdpowiedzUsuń