MIĘTOWY ZAWRÓT GŁOWY

Witam Kochani :) Korzystając z okazji, chciałam życzyć wszystkim Mamom, dużo zdrowia i miłości. A w szczególności mojej cudownej mamie, kt...

Witam Kochani :)

Korzystając z okazji, chciałam życzyć wszystkim Mamom, dużo zdrowia i miłości. A w szczególności mojej cudownej mamie, która jest najważniejszą osobą w moim życiu :* Zdjęcie zrobione 18 lat temu, a ja z każdym dniem kocham ją bardziej :*


Na szczęście pogoda nas rozpieszcza i można sobie pozwolić na letnie stylizacje. Mój dzisiejszy zestaw składa się z koszulki YSL (a właśnie 30.05 wchodzi do kin film o projektancie, jestem bardzo ciekawa efektów i na pewno wybiorę się do kina) oraz miętowej spódnicy. Materiał spódnicy ma przepiękną kwiatową fakturę, co dodaje jej letniego powiewu. No i moje ukochane beżowe szpilki, zdecydowanie must have tego sezonu.















MIĘTOWY ZAWRÓT GŁOWY 

You Might Also Like

20 komentarzy

  1. Oooo i widzę małego Szymcia! <3
    Śliczna ta miętowa spódniczka... A Ty wyglądasz po prostu bosko! :] Pozdrawiam i również życzę miłego, słonecznego dnia :* :* !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jest Szymciu :) taki malutki :)) Dziękuję bardzo :) POzdrawiam :*

      Usuń
  2. Fajnie i dziewczęco! Śliczna spódnica
    Pozdrawiam, Patricia

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie i dziewczęco! Śliczna spódnica
    Pozdrawiam, Patricia

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba mamy te same buciki ;-)
    Przepiękna spódnicka <3 ,zestaw baaardzomi się pododba

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taki mi się wydawało, jak oglądałam Twoją stylizacje :) kupiłaś na allegro? Dziękuję i pozdrawiam :):*

      Usuń
  5. śliczna spódniczka i buciki:) Obserwuję i zapraszam serdecznie do odwiedzenia mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  6. t-shirt świetny, spódnica również, świetne połączenie :)obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń