BLACK OVERALL

Chciałabym Wam dzisiaj przedstawić mój ukochany kombinezon z River Island. Kombinezon bywa świetną alternatywą, kiedy nie wiemy w co się ubr...

Chciałabym Wam dzisiaj przedstawić mój ukochany kombinezon z River Island. Kombinezon bywa świetną alternatywą, kiedy nie wiemy w co się ubrać. Nie musimy zastanawiać się, jak dobrać do siebie poszczególne części garderoby, żeby wyglądać dobrze. Jestem ogromną fanką kombinezonów! Mój jest w kolorze czarnym z koronkowymi wstawkami, co dodaje mu "kociego pazura" :) żeby rozjaśnić i dodać trochę życia stylizacji, założyłam do niej czerwone szpilki.

Miłego dnia :**











Kombinezon - River Island
Buty - CCC

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

You Might Also Like

12 komentarzy

  1. Wyglądasz świetnie Paulinko ! :) Czerwone szpilki są mega.. Również życzę miłego dnia :* :* POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie :) A te szpilki wysokie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście jak mogła bym nie zaobserwować na blogu ! Świetnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  4. idealny zestaw! <3 wyglądasz fantastycznie;-)

    OdpowiedzUsuń