JEANS & SKÓRA

Witam Kochani :) Dzisiejszy post poświęcony będzie stylizacji, którą miałam na sobie jakiś czas temu. Z braku czasu dodaję ją dopiero tera...

Witam Kochani :)

Dzisiejszy post poświęcony będzie stylizacji, którą miałam na sobie jakiś czas temu. Z braku czasu dodaję ją dopiero teraz. Niestety pogoda we Wrocławiu nie sprzyja robieniu wiosennych stylizacji. Mam nadzieję, że to się zmieni i w ten weekend będę mogła pokazać Wam nowości z mojej szafy :))

Postaram się w kolejnym poście przedstawić swoje włosowe rewolucje i napisać o kilku perełkach, które odkryłam i testuję na swoich włosach.

P.S. Po wielkich trudach udało mi się z moim ukochanym informatykiem naprawić listę członków i od wczoraj można dodawać mój blog do obserwowanych. Jeżeli komuś podoba się to co robię, to zachęcam do obserwacji.

Pozdrawiam :))










Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

You Might Also Like

6 komentarzy

  1. uwielbiam takie zestawy! pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi Paulina, lovely casual look. so stylish !
    Would you like to follow each other?

    Kisses

    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh thank you, I love casual clothes too. ;)

      Best wishes.

      Usuń
  3. Świetna stylizacja :)) Każdy zestaw z koszulą jest dla mnie OK ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń