SZARY & BŁĘKIT

Witam :))) Ostatnio przeczytałam w jakiejś gazecie o modzie, że idealne połączenie na wiosnę to szary i błękit. Szczerze? Na początku scep...

Witam :)))

Ostatnio przeczytałam w jakiejś gazecie o modzie, że idealne połączenie na wiosnę to szary i błękit. Szczerze? Na początku sceptycznie podchodziłam do tego kolorystycznego połączenia. Jednak po zestawieniu szarej spódnicy z jasną, błękitną koszulą zmieniłam całkiem zdanie. Wydaję mi się, że takie połączenie kolorów jest bardzo subtelne oraz uniwersalne. Do tego dodatki np. w kolorze niebieskim, białym, srebrnym.


Wszystkim moim czytelnikom życzę miłej soboty :*







 Koszula - Stradivarius
Spódnica - Bershka
Torebka - Asos


SZARY & BŁĘKIT - MODNAPOLKA.pl

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Paulinko wyglądasz BOSKO ! Zazdroszczę seksownej figurki i ślicznej buzi na którą nie mogę się napatrzeć ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie z komentarzem powyzej, jestes przesliczna :) a ta stylizacja bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie, lubię takie połączenie kolorów :) wyglądasz świetnie !

    OdpowiedzUsuń