No to zaczynamy! :))

Witam, Od dawna zastanawiałam się nad założeniem bloga, jednak zawsze coś było ważniejsze. Pewnego dnia wymyśliłam sobie, że założę bl...

Witam,


Od dawna zastanawiałam się nad założeniem bloga, jednak zawsze coś było ważniejsze. Pewnego dnia wymyśliłam sobie, że założę bloga, który będzie znakomitym badaniem do mojej pracy mgr. Po umieszczeniu kilku stylizacji na szafie.pl przeżyłam szok, z jaką wielką aprobatą się one spotkały. Dostałam mnóstwo pozytywnych komentarzy i wiadomości. I to wpłynęło na moją ostateczną decyzję. Mam nadzieję, że to co kocham czyli ciuchy, ciuchy i ciuchy w przeróżnych stylizacjach znajdą wasze uznanie. Chciałabym, żeby na blogu pojawiały się moje różne stylizacje, jak również posty o kosmetykach, które testuję albo będę testować na swoich włosach. 

Na pierwszy rzut stylizacja, którą bardzo lubię. 
Połączenie szarych spodni dresowych i szpilek <3









Kurtka - Stradivarius
Bluzka - Bershka
Torebka - H&M
Spodnie - Allegro
Buty - Allegro


SZARE DRESY

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Świetna stylizacja ! :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. witam, można prosić o link do dresów na allegro?

    OdpowiedzUsuń